Gå til innhold

Spinal funket ikke! Flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

melder meg her ja.. spinalen funket ikke, og pga veeldig høyt blodtrykk og svangerskapsforgiftning fikk jeg ikke narkose:) så lå der og skreik å kjente hver en ting de gjorde. fikk lystgass etterhvert og ble godt dopa ned når barnet var hentet ut.

Jeg måtte og ta hastekeisersnitt etter 16 timer i fødsel. Funket ikke her heller, de skulle legge meg i narkose, men det hastet såpass at de måtte bare ta keisersnittet uansett. Så jeg skreik og kjente mer enn jeg hadde trengt. IKKE en god opplevelse....

Annonse

Halveis inn i operasjonen kjente jeg plutselig at de skar i meg. Det føltes som om fire stk rev og slet i såret mitt, i hver sin retning. Jeg fikk lystgass+lokalbedøvelse, og de stod klare m nakosen. Noe av det verste jeg har vært m på i hele mitt liv.

• 4 uker senere...

Her hadde jeg planlagt ks. Og spinalen satt vist ikke helt som den skulle nei. Når de holdt på og rense og sy så var det noe av den verste smerten jeg har vært med på. Fikk noe smertestillende og lokalbedøvelse når de skulle sy det ytterste laget. Trodde ikke det var mulig jeg heller.. lå og hylskreik og lurte på om de ikke kunne slutte. men nei da. ferdig skulle de vist bli. Fikk tilbud om lystgass, men sa nei da jeg sliter med klaustrofobi :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...