Gå til innhold

Paracet under ruging istedet for babyklister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fikk vite av min akupunktør at en halv paracet morgen og kveld har samme virkning som babyklister, dvs. det tynner ut blodet (det blir visstnok tykkere ved bruk av hormoner... Noen andre som gjør dette?

Har hørt at bl.a volvat har gitt sine pasienter samme beskjed.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mer blodfortynnende i Globoid har jeg hørt..

Skrevet

Hei.

Har også hørt at dispril er blodfortynnende :-)

Skrevet

Er det bra å ta sånne medikamenter hver dag da? Jeg tar det veldig sjeldent ellers. Men hvis det er så at det kan hjelpe og ikke er farlig på noe måte, så hørtes det veldig interessant ut. Har mistet to ganger + et mislykket forsøk bak meg, så jeg vil prøve det meste. Har ikke hørt om det før.

Skrevet

Globoid og dispril inneholder begge acetylsalisylsyre som IKKE skal brukes ved graviditet i 1. og 2. trimester.. Stemmer at det er blodfortynnende, noe paracet ikke er..

sakset fra felleskatalogen:

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Se Kontraindikasjoner. Skal ikke brukes under 1. og 2. trimester hvis ikke strengt nødvendig. Ved bruk hos kvinner som forsøker å bli gravide, eller i 1. og 2. trimester, bør dosen være lav og behandlingsvarigheten så kort som mulig. Overgang i morsmelk: Går over. Det er lite sannsynlig at barn som ammes påvirkes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...