Gå til innhold

fikk du blomster hos arbeidsgiver etter fødsel?

Anbefalte innlegg

fra min jobb fikk vi masse fine klær til Sander, og blomster fra arbeidsgivern til min samboer :)

når linnea ble født fikk vi ingen ting fra noen av plassen...

jeg er bare så kjempe glad at jeg IKKE skal tilbake til det drittstede som det har blitt etterhvert !

Fortsetter under...

Annonse

Fikk blomster på døra fra arbeidsgiver, også hadde kollegaene spleiset på en gave (klær).

Jeg ble overrasket over å få blomster fra "sjefene" jeg, det hadde jeg ikke ventet. Men vi kollegaene samler alltid inn litt penger og kjøper gave til hverandte når noen får barn, gifter seg eller fyller rundt tall...

Mannen fikk forresten blomster fra sin arbeidsgiver også :-)

Annonse

til førstemann hvor både jeg og sambo hadde andre arbeidsgivere, fikk jeg stor blomsteroppsats fra begges arb.givere etter at jeg hadde kommet hjem fra sykehuset. med nr to fikk jeg blomsteroppsats fra jobben til sambo mens jeg lå på sykehuset og fra min arb.giver fikk jeg babyleker og en mega mega sværing av en bamse etter at vi kom hjem

Niks, fikk ikke så mye som en hilsen en gang. Husker jeg ble veldig skuffa......

Blir det fortsatt når jeg tenker på det, spesielt siden det etter den gangen (4 år side) har blitt fast at de som får barn får gave til 1500,- kr. Ikke for det at det er så farlig med gaven, men ble faktisk utrolig skuffa over at jeg ikke engang fikk en hilsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...