Cmoi Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Av mine 8 befruktede egg var det 4 som hadde delt seg normalt til i dag på innsett dagen, har nå 3 på frys og et i magen:)) Hadde delt seg i 4, de sa egget var helt perfekt:)) Nå er det bare å vente til 21 mai, da er det teste dag:)) Håper flere får et egg å ruge på snart:)
apriljente-66 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei, satte også inn 1 egg i dag (4delt), Nordica klinikk i DK, ingen på frys. Lykke til du og
Attekattenoa Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer som rugere, apriljente og cmoi!!! Håper jeg kan melde meg inn i "klubben" senere i dag!!=) Må være en herlig følelse å endelig ruge på gullegget! Håper de neste 2 ukene går kjempefort og resulterer i mange positive tester! Lykke til=)
pus69 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg ble ruger i dag til ett egg; hadde 3 modne og bare ett befruktet - men det holder jo. Skal teste 23. mai, det er leeeeenge å vente... men i mellomtiden er det jo 17. mai (jeg spiller i korps) og jeg skal 4 dager til Madrid, i tillegg til at jeg holder på å planlegge bryllup, så jeg satser på at jeg får tiden til å gå uten å være altfor hektet på prøvedagen. Skal "tenke masse positive tanker" som de sa på Aleris i dag :-) Lykke til!
Kine71 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Hallo RUGERE! Gratulerer så masse. Lykke til i ukene fremover, blir spennende tid, og sikkert langdrøyt frem til testing. Håper jeg kommer etter snart:0)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer alle dere rugere Og lykke til med test om 2 uker Måtte den bli positiv for alle!!!!
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Flott å høre hvordan det har gått med innsetting til dere. Jeg fikk 3 befruktede egg hvorav ett delte seg perfekt(4 delt) legen kalte det et primaegg, så nå er det bare å være superego til grav test den 2175. Lykke til til dere alle her i rugeperioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå