mamma til m Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Sliter så med å finne et navn som både jeg og mannen min liker. De eneste navnene vi har kommet frem til som begge to synes er greie er Sebastian og Adrian. Men Sebastian heter sønnen til en kollega av meg, så da synes jeg kanskje det blir litt dumt. Adrian har jeg forsåvidt alltid likt,men er det litt for søtt liksom? Vi har en gutt som heter Marius, så det er jo litt greit at navnene passer litt sammen også. Noen som har noen navneforslag?
prebs Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg liker Sebastian bedre enn Adrian, men skjønner dilemmaet med kollegaen din. Navn jeg synes "kler" Marius, er: Henrik Fredrik Bendik Nicolai Christian Jacob Andreas Tobias Phillip Emil Victor Wilhelm August Jørgen Simen Egentlig mye som går an ; ))
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg liker både Sebastian og Adrian men vet ikke om de passer perfekt til Marius. Hvis dere ender opp med ett av de ville jeg gått for Adrian, synes ikke det er søtt i det hele tatt. Marius kan jo kombineres med masse andre navn men vet jo ikke om de faller i smak: Marius og Birk Marius og Erik Marius og Even Marius og Herman Marius og Håvard Marius og Håkon Marius og Iver Marius og Jakob Marius og Johannes Marius og Jesper Marius og Jonas Marius og Kristoffer Marius og Kristian Marius og Lasse Marius og Peter Marius og Petter Marius og Sindre Marius og Tobias Marius og Thomas Marius og Velte
mamma til m Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 Takk for gode forslag. Var noen aktuelle navn der. Ellers liker jeg jo også Leon og Emrik. Og så synes jeg Milian er et fint navn.Hva synes dere om disse navnene? Passer noen av de sammen med Marius?
huldra87 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg synes ikke Adrian er søtt, men heller ikke FOR søtt. Men jeg synes kansje ikke det passer helt med Marius. Sebastian synes jeg er bare sånn midt på treet. Leon er knalltøft da! :-) Men det passer liksom heller ikke til Marius. Men Emrik, det er veldig fint, og jeg synes det passer godt til Marius. Milian er søtt og pent, synes at Marius og Milian klinger fint sammen da! :-) Jeg ville ha gått for Emrik eller Milian ;-)
huldra87 Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Øh.. Jeg mente og si at jeg synes Adrian er søtt, men ikke FOR søtt.
RaPe Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Milian liker jeg ikke. DET er søtt, det, -mens Adrian er mer tøft. Emrik er ok kanskje, ofte foreslått her på bim, har jeg sett...men ikke noe for meg. Da er Erik og Eirik og Emil bedre... Men det meste funker jo passe bra til Marius da... Simon Magnus Thomas Max---+et navn til Johan André Martin Markus Mikael Zakarias Roar
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes Adrian er veldig søtt og litt femi... Marius og Milian :-) Milian er bare helt nydelig!
Vannmann35 Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er ingen fan av hverken Sebastian eller Adrian - begge har vært lenge på Navnetoppen er begynner å bli temmelig tynnslitte som navn... Hva med: Bastian Julian Elian Til Marius synes jeg disse navnene passer: Kristian Bendik Oliver Silas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå