Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så med å finne et navn som både jeg og mannen min liker. De eneste navnene vi har kommet frem til som begge to synes er greie er Sebastian og Adrian. Men Sebastian heter sønnen til en kollega av meg, så da synes jeg kanskje det blir litt dumt. Adrian har jeg forsåvidt alltid likt,men er det litt for søtt liksom? Vi har en gutt som heter Marius, så det er jo litt greit at navnene passer litt sammen også. Noen som har noen navneforslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Sebastian bedre enn Adrian, men skjønner dilemmaet med kollegaen din.

Navn jeg synes "kler" Marius, er:

Henrik

Fredrik

Bendik

Nicolai

Christian

Jacob

Andreas

Tobias

Phillip

Emil

Victor

Wilhelm

August

Jørgen

Simen

Egentlig mye som går an ; ))

Skrevet

Jeg liker både Sebastian og Adrian men vet ikke om de passer perfekt til Marius. Hvis dere ender opp med ett av de ville jeg gått for Adrian, synes ikke det er søtt i det hele tatt.

Marius kan jo kombineres med masse andre navn men vet jo ikke om de faller i smak:

Marius og Birk

Marius og Erik

Marius og Even

Marius og Herman

Marius og Håvard

Marius og Håkon

Marius og Iver

Marius og Jakob

Marius og Johannes

Marius og Jesper

Marius og Jonas

Marius og Kristoffer

Marius og Kristian

Marius og Lasse

Marius og Peter

Marius og Petter

Marius og Sindre

Marius og Tobias

Marius og Thomas

Marius og Velte

Skrevet

Takk for gode forslag. Var noen aktuelle navn der. Ellers liker jeg jo også Leon og Emrik. Og så synes jeg Milian er et fint navn.Hva synes dere om disse navnene? Passer noen av de sammen med Marius?

Skrevet

Jeg synes ikke Adrian er søtt, men heller ikke FOR søtt. Men jeg synes kansje ikke det passer helt med Marius. Sebastian synes jeg er bare sånn midt på treet.

Leon er knalltøft da! :-) Men det passer liksom heller ikke til Marius. Men Emrik, det er veldig fint, og jeg synes det passer godt til Marius. Milian er søtt og pent, synes at Marius og Milian klinger fint sammen da! :-)

Jeg ville ha gått for Emrik eller Milian ;-)

Skrevet

Øh.. Jeg mente og si at jeg synes Adrian er søtt, men ikke FOR søtt.

Skrevet

Milian liker jeg ikke. DET er søtt, det, -mens Adrian er mer tøft. Emrik er ok kanskje, ofte foreslått her på bim, har jeg sett...men ikke noe for meg. Da er Erik og Eirik og Emil bedre...

Men det meste funker jo passe bra til Marius da...

Simon

Magnus

Thomas

Max---+et navn til

Johan

André

Martin

Markus

Mikael

Zakarias

Roar

Skrevet

Jeg synes Adrian er veldig søtt og litt femi...

Marius og Milian :-) Milian er bare helt nydelig!

Skrevet

Jeg er ingen fan av hverken Sebastian eller Adrian - begge har vært lenge på Navnetoppen er begynner å bli temmelig tynnslitte som navn... Hva med:

Bastian

Julian

Elian

Til Marius synes jeg disse navnene passer:

Kristian

Bendik

Oliver

Silas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...