Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Dattera mi sover i pysj - men vurderer body da det er så varmt.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Han sover i sånn nattdrakt/soldrakt med korte armer og korte ben. Sånn shorts body om du skjønner.
Gothminister Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Han på 3 1/2 år sover i t-trøye,og han på 1 år sover i body. Varmt nå.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Her sover de kunn i bleie/truse.. og det gjør de året rundt!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Ullpysj, på saueskinn med tynt ullteppe og dyne over seg. ' Men han er 4 mnd og vi har det veldig kaldt på soverommet da. Vinduet står åpent hele døgnet, og vi har ingen direkte sol som varmer opp.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Mine gutter har pysjamasbukser og t-skjorte. Føler det blir mer luftig enn en lukket body.
Sylwania Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 jenta mi på to år sover i pysjoverdel,og gutten min på tre mnd sover i body.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Vanlig pysj. Vurderer daglig om vi skal gå over til noe mindre, men har foreløbig ikke gjort det. Vi har vinduet åpent hele dagen og det blir ganske kaldt om natten. Jenta sparker av seg dynen og sover stort sett hele natten uten. Så da har vi pysjen på enda ja...
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Nei, hvorfor skulle jeg det ? Alle har det da ikke varmt på soverommet, selv om solen skinner på dagen. Det er kun et par grader her om natten, og når vinduet står åpent er det iskaldt inne også. Gutten min er egentlig ganske varm av seg, og ellers pleier jeg å ha veldig lite på han - ellers blir han rød i kinnene og varm med en gang. Men når han sover om natta er han hverken klam eller for varm i nakken eller ellers på kroppen. Han har ikke dyna opp til haka da, så han er ikke fullstendig nedpakket. 4 åringens rom vender mot den siden solen står på på dagen, og han sover i en tynn bomullspysj og en tynn sommerdyne halvt over seg. Døren hans står også åpen inn mot gangen som er oppvarmet.
Mor di! Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Kortarmet body med fiberdyne over seg/halvt over seg. Lammeskinnet er fjernet for lengst-veldig varmt på rommet for tiden...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Eldstemann (2,5 år) må sove i pysj, selv om det er varmt for han.. Har atopisk eksem, og klør ekstra mye dersom han ligger i t-skjorte og bokser... Gleder meg til huden hans blir litt bedre, slik at vi slipper pysjen. Pleier å ta av han dynen etter at han har sovnet. Lillejenta på 3 mnd sover også i pysj, men hun sover på vårt rom, og der er det ganske kaldt. Har kjøpt sånn pysj med korte armer og bein som hun skal ha når det blir varmt om natta også
ayla05 Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 kun truse, og med vinduet åpent. har ei som er veldig varmblodig så alt av klær havner av om natta uansett..
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 Sover i bare pysjen.. Men vi setter på aircondition 1 time før hun legger seg så det er deilig og svalt der inne.. Har rom som sola står på vinduet hele dagen..
Jente89 ♥ Skrevet 7. mai 2008 #19 Skrevet 7. mai 2008 Kortarmet body og nattbukse, eller bare kortarmet boddy, kommer ann på om vi har rene nattbukser eller ikke hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. mai 2008 #20 Skrevet 7. mai 2008 pysjamas, ligger på rett under 20 grader på soverommet men har vinduet åpent...
Amabolla Skrevet 7. mai 2008 #22 Skrevet 7. mai 2008 Kun bleie og uten dyne. Den er kastet på gulvet og hvert eneste pledd jeg har prøvd å legge over henne ligger i en ball under ho... Men varm er ho likevel. Har myggnetting i vinduet så er ikke så mye vind som kommer inn...
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #23 Skrevet 7. mai 2008 Eldste i trusa bare minstemann bare bleie.Veldig varmblodige begge to..
Koseklompen Skrevet 7. mai 2008 #25 Skrevet 7. mai 2008 Som regel body eller bleie og t-skjorte. På vinteren når det er som kaldest så har jeg på tynn pysj Mini er varmblodig, har alltid vært det og hun sover dårlig hvis hun har for mye på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå