V.I.Bebbi er gravid Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Er det flere som får den rennende nedover halsen når dere svelger?? Det er skikkelig ubehagelig,jo mer jeg svelger jo mer kommer det...blæ Men det er vel en selfølge ettersom man ikke er tett i nesten så vil det jo komme. Dere trekker vel inn når dere spruter?
Tellefanten Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Ja har hatt det sånn ved alle mine forsøk. Smaker skikkelig styggt. Måtte alltid passe på å spise før jeg tok spay, hvis ikke smakte maten sånn også. Trakk inn ja, ekkelt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jepp - been there, done that ;oD Men hvis jeg ikke sprayer så langt inn, så trekker så tar det en stund før jeg kjenner det i halsen, og da bare littegrann. I starten tenkte jeg at det var meningen å få det "langt inn" siden det er det jeg gjør når jeg bruker vanlig nesespray ifbm forkjølelse, men så (er jeg egentlig mann??) leste jeg bruksanvisningen og da jeg gjorde det sånn så ble det ikke fullt så ille, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå