Jeinta78 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Noe jeg bør tenke på? Noen kremanbefalinger? Sønnen min er ikke hardt rammet så langt, men reagerer på en del frukt/grønnsaker. Smører han med fuktighetskrem for atopikere 2 ganger daglig, husker ikke merket, men den er fra apoteket og fungerer veldig bra. Vil gjerne ha en solkrem som passer huden hans. han er 18 mnd.
Paddin Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Etter mye prøving og feiling bruker vi nå kun Vichy 20 solkrem på barna. En må nok desverre bare prøve seg litt frem og se hva som passer for sitt eget barns hud. Lykke til:-)
En liiiten til. Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Vår sønn på 14 mnd har atopisk eksem..Reagerer på frukt,har også veldig tørr hud.Har prøvd Eucerin og han tåler den,men gud hvor tørr i huden man blir av den! Skal prøve å finne en annen..
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 på gutten min prøvde jeg cosmica sin men den tålte han ikke.....Bruker nå eucerin sin og den er kjempe fin...god og myk:)Men som sagt før her du må nok bare prøve deg fram....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå