Kristi*trebarnsmor* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hvis noen av dere følger med på barnmorskorna på svt. (Svensk versjon av jordmødrene..) Leser i omtalen at det i kveld skal være tvillingfødsel. Tenkte å nevne det her inne i tillfelle noen skulle være interessert Det går på svt1 kl 21, eller så kan man se alle episodene på nett www.svt.se Vet ikke når kveldens episode blir lagt ut.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=88817 Her er link til de svenske jordmødrene
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 joggu.. episode 7 av 8 er lagt ut nettopp nå
2x babyline 21.05.08 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Samme her! Merket at jeg ble litt mer fødeklar av å se denne episoden ...det blir utrolig koselig å få se disse barna snart! ...selv om det å måtte presse ut to på rad ikke frister veldig. Men det er for seint å snu, gitt.
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Tårene trillet på meg men visst ser jeg frem til å ligge der med to små nurk på brystet. Får bare håpe på litt raskere fødselsforløp...
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Vi kommer oss gjennom fødsel, og smertene blir like fort glemt når barna er ute - og vi ser hva for nydelige skapninger vi har laget og båret med oss i måneder. Sukk. Jeg begynner å bli utålmodig=)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Det har du så rett i, vi glemmer veldig fort Takk og pris for det! I dag har jeg fått noen skikkelig spark samt klart å skille ut noen riktige kynnere så når føler virkelig at det snart er min tur. Men jeg kan tenke meg å ha et par uker til med dem i magen og meg i en god stol ute i solen
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Heldig som klarer å sitte i solen du. Får helt noia og må "løpe" (vagge) inn igjen til skygge, seng og/eller sofa. Men har fått sittet ute i dag da i det minste, grillet og fått i meg masse goood mat ( i skyggen). Må nyte å bli skjemt bort så lenge man kan gitt - for ja, nå er det virkelig snart vår tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå