Gå til innhold

Tvillingfødsel i kveld

Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen av dere følger med på barnmorskorna på svt. (Svensk versjon av jordmødrene..)

Leser i omtalen at det i kveld skal være tvillingfødsel. Tenkte å nevne det her inne i tillfelle noen skulle være interessert :)

Det går på svt1 kl 21, eller så kan man se alle episodene på nett www.svt.se

Vet ikke når kveldens episode blir lagt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joggu.. episode 7 av 8 er lagt ut nettopp nå :)

Skrevet

Nå gleder jeg meg til baby(er)...

Skrevet

Samme her! Merket at jeg ble litt mer fødeklar av å se denne episoden :) ...det blir utrolig koselig å få se disse barna snart!

...selv om det å måtte presse ut to på rad ikke frister veldig. Men det er for seint å snu, gitt.

Skrevet

Tårene trillet på meg men visst ser jeg frem til å ligge der med to små nurk på brystet. Får bare håpe på litt raskere fødselsforløp... :)

Skrevet

Vi kommer oss gjennom fødsel, og smertene blir like fort glemt når barna er ute - og vi ser hva for nydelige skapninger vi har laget og båret med oss i måneder. Sukk.

Jeg begynner å bli utålmodig=)

Skrevet

Det har du så rett i, vi glemmer veldig fort :) Takk og pris for det! I dag har jeg fått noen skikkelig spark samt klart å skille ut noen riktige kynnere så når føler virkelig at det snart er min tur. Men jeg kan tenke meg å ha et par uker til med dem i magen og meg i en god stol ute i solen :)

Skrevet

Heldig som klarer å sitte i solen du. Får helt noia og må "løpe" (vagge) inn igjen til skygge, seng og/eller sofa.

Men har fått sittet ute i dag da i det minste, grillet og fått i meg masse goood mat ( i skyggen). Må nyte å bli skjemt bort så lenge man kan gitt - for ja, nå er det virkelig snart vår tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...