Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hva synes dere om Hågen? Sambo foreslo dette navnet. Jeg tror jeg begynner og like det nå, men jeg har litt lyst og se hva andre også synes.
tøffereentoget Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Sorry, det var ikke fint! Høres mer ut som et etternavn....
Pysjen Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Spesielt navn- men når jeg får tygd litt på det så synes jeg det er litt tøfft og stødig=)
prebs Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Synes det er litt fint! Kjente en gang en som het Hågen : )
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Tja det er vel helt greit, men Håkon er tusen ganger finere
Castho Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Hågen var ikke noe fint. Håkon derimot synes jeg er stilig!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Jeg liker det jeg! Syns Håkon er et laaaaaaaangt gjeeeeesp i forhold. Solid navn. Jeg kjente en engang jeg og, og han var skikkelig kjekk
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Takk for svarene jenter! Til dere som nevnte navnet Håkon: desverre liker jeg ikke det navnet. Synes det er litt kjedelig og tamt. Men takk for forslaget, selvfølgelig. Og det er bra at andre liker navnet Håkon ;-) Hågen var navnet til min samboers fetter og beste venn som døde veldig ung. Sambo har litt lyst og bruke navnet hans hvis vi får gutt. Jeg driver fremdeles og venner meg til navnet ordentlig da. Jeg har hørt mye snakk om fetteren, så navnet var ikke helt nytt for meg da, men sambo har først nå sagt at han har lyst og bruke hans navn, og da måtte jeg faktisk begynne og smake ordentlig på dette navnet! Men jeg tror jeg liker det. Og så fint og se at noen andre også liker det, selv om det ikke var alle ;-) Tar gjerne imot flere meninger om navnet.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Fint, gøy når ikke alle barna heter det samme. Enig i at Håkon, Henrik osv er for kjipt. Og så det evige "hvilken håkon?" Alle kommer til å vite hvem Hågen er. Har selv et litt sjeldent navn på dattera mi, praktisk å for eksempel kunne skrive BARE fornavn på klær, sko og utstyr i barnehagen, selv om det er 120 barn der.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Jeg vet også om en Hågon som er utrolig kjekk:))) I begynnelsen trodde jeg folk så feil og at han egentlig het Håkon, men Hågon er fint det.
Fru Gravid Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes Hågen er et fint navn. Kjenner flere som heter det og de er alle staute karer:D
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 Minner meg veldig om Lågen, men synes det var et fint og stødig navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå