Gå til innhold

Pris akupunktur ved innsett - se her

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg skal betale 1500,- til aku. 30 min før innsett og 30 min rett etter. hva betaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått en gang i uka til aku i perioden fram mot fryseforsøket mitt, og hadde aku dagen før innsett og dagen etter. Det var dette som ble anbefalt. Betalte 300 kr hver gang.

Skrevet

Jeg betalte kr.750,- Da kom akepunktøren min på sykehuset på en lørdag og satte nåler 30 min før og 30 min etter innsetting. Venter nå min andre gutt iløpet av juni- og begge er ett resultat av prøverør kombinert med akupunktur før og etter innsetting. Akupunktøren heter forresten Lars Børke, og holder til i Trondheim. (samarbeder med ferten ved st.olavs) En veldig engasjert type, som virkelig interresserer seg for virkningen aku. har på infertilitet. De har gode resultater:)

Skrevet

Har veldig tro på akupunktur, både til det ene og det andre. Åssen virker dette med akupunktur før og etter innsetting? Hvor nærme innsetting må det skje? Må det gjøres på klinikken, eller samme dag, eller dagen før/etter? Holder det med de to gangene, eller bør man ta mer i forkant/etterkant?

Skrevet

hei. det er min første ivf så har ikke erfaring med det. men hun som skal sette nålene kommer på sykehuset der jeg er. det skal visstnok ha dokumentert virkning, så håper på det beste.

synes jeg fikk litt stiv pris i forhold til andre, men så lenge det hjelper...

Skrevet

Hei happygirl1,

holder du til på haukeland? Hvilken akupunktør skal du bruke da?

Spør forde jeg og er interessert i å komme i kontakt med en god akupunktør i Bergen.

Skrevet

ja jeg hører til haukeland. skal bruke akupunktøren i morgen ettermiddag. jeg bruker en dame med initialene E R, kan gi en lyd om hun er dyktig:)

Skrevet

Lykke til i dag happygirl1:)

Må komme med tilbakemelding på hvordan det gikk!!

Skrevet

Hei

På Aleris får man tilbud om akupunktur før og etter innsetting

Da kommer det en fra klinikk Fjell og setter nålene.

Ca 30 minutter før og 30 minutter rett etter innsetting og koster 500,-

Skrevet

For meg så kostet det 300 før innsett og 300 etter innset - begge gangene var på 30 min så det kostet 600 kr tilsammen for meg.

Jeg var 5 inutter lenger ned i gaten fra Fertilitetsklinikken Sør i POrsgrunn, det er mer avslappendes å være der nede enn å være mitt oppi sengetrillingen ut og inn ut og inn hele tiden på klinikken syndes jeg, slapper mer av i salongen til akupunktøren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...