Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei =)

jeg lurer på om det er noen som har lagt ut magebilder her inne? jeg er ganske stor nå, 19 uker på vei, og 100 kilo, tør ikke legge ut no bilder før jeg veit at det er noen andre som har gjort det ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en debatt om dette litt lengre nede,men jeg har iallfall lagt ut bilder.. Veier nå 101,6.Det var i uke 32 nå er jeg i uke 33+1

Skrevet

jolene84 venter nr.2 hører du virkelig til på dette forumet?? Du ser jo helt perfekt ut!! Flott mage du har :-)

Skrevet

Enig med Mersa,Magnus og bamsemumsen..Så ikke mer enn 70-75kg ut du :)

Var du tung før du ble gravid da? Så jo ut som ei lita nett ei :):)

Skrevet

syntes alle ser så tynne ut jeg, for å veie rundt 100??? er dette riktig da? jeg ser jo bare feit ut :S

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har lagt ut bilder.

Er 164 og veier nå ca 94 kg så ganske mye til å være såpass lita...

Er 34+0 i dag.

Skrevet

så utrolig fin gravid mage du hadde =) masse lykke til =)

Skrevet

Takktakk:)

Jeg hører nok til her ja. Jeg veide 89 kilo da jeg ble gravid og i uke 32 så veide jeg 101,6 kilo.Skal på kontroll igjen i dag,så får jo bare se hvor mye vekta har gått opp til nå. 33+2 i dag.

Skrevet

Du bærer kiloene veldig god! :-)

Skrevet

Hei, jeg er en litt forvilla forum-surfer som føler VELDIG behov for å kommentere bilder!

Selv veier jeg 64 kg til daglig, fordelt på 164 cm (nå har nåla hoppet opp ca 10 kg, i uke 29.)

Jeg har ikke sjekka ut nicket til alle på tråden her, bare Jolene84 og Bjørnen Collargol, og jeg må bare si at dere ser helt fantastiske ut!!!

"Folk" er vant til å tenke på 100 kg som et stort, grusomt tall som symbolerer en sosial død rent utseendemessig, men det gjør dere virkelig til skamme. Jeg må jo selv innrømme at 100 kg høres mye ut, men jeg kan med hånden på hjertet si at deres kropper kunne like gjerne vært festet under mitt eget hode.

Jeg håper dere et utrolig stolte over magene deres, for dere er i allefall to helt utrolig vakre jenter!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Nå ble jeg rørt her :-)

Tusen takk for de fine ordene Epona!!!!!

Jeg er veldig stolt over magen min faktisk og synes den har blitt veldig fin egentlig :-) Får mye kommentarer på at jeg er stor, men, men :-)

Klæm

Skrevet

Blir også rørt:)

Har alltid hatt dårlig selvtillit pga høy vekt,men ble jo i mye bedre humør av å lese dette:)

Liker magen min foreløpig:p hehe..

Takk for fine ord epona :)

Skrevet

jolene, du var jo superfin! Flott struttemage, men ikke stor du altså!! Ble nesten litt deprimert av å se en så slank dame her inne, føler meg som en elefant i forhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...