Gå til innhold

Tok fostervannsprøve i går.

oktoberlykkelig "fødeklar"

Anbefalte innlegg

Og til dere andre som skal ta fvp. Det gjør ikke vondt. Lang nål...ett biestikk, og en lett trykkfølelse. Var over på to minutt :o)

Virket skummelt på forhand, men var ikke d.

Det verste nå er ventetiden....skal få hurtigsvar etter en uke.Det blir en laaaaaang uke, men får finne på noe for å få tiden til å gå.

Vil tenke positivt :o)

Fortsetter under...

Hei,

Lykke til med prøven din. Tok selv fvp i februar og fikk fint resultat og venter liten jente :-) er nå i uke 30 og begynner å bli stooor.

Håper virkelig du får svar fort. Vil dere vite hvilket kjønn det blir? Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke vite, men ble så superlettet over at prøven var bra så plutselig så fikk jeg bare vite det...Jeg tok prøven i utlandet og fikk svar over telefonen midt i et shoppingsenter...Tenkte egentlig ikke over at man får jo vite 100 % sikkert hvilket kjønn det blir, var bare fokusert på trisomi. Nå synes jeg det egentlig bare var hyggelig at vi fikk vite det.

Men masse lykke til og håper at du får et hyggelig og raskt svar.

Heisann :o)

Takk for gode lykkeønskninger.....de varmer!

Joda, vil vite kjønnet.....er så nysjerrig skjønner du ;o)

Samme hva det blir da. Dette er min nr. 4, og visste kjønnet på nr. 3. Var så koselig å vite. Nesten så jeg hadde et litt mer personlig forhold til den lille i magen.

• 2 uker senere...

Hallois ;o)

Har fått svar på hurtigtesten, å resultatet var veldig bra. Så nå er prognosene veldig mye bedre. Fikk "dårlig" resultat etter duo testen skjønner du. Fikk derfor tilbud om fostervannsprøve. Går nå å venter på svar på resten av prøven. Lang prosess dette. Kjenner det tar på psyken......blir så sliten, men er optimist å har tro på at dette går bra alikevell. Kjenner masse liv i magen, å alt føles "normalt" :o))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...