Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Del Skrevet 7. mai 2008 Velkommen til den store mammaklær-tråden Jeg har fått et par kommentarer fra venninner om at jeg har kjøpt unødvendig mye mammaklær. "Du skal jo bruke de så kort tid, hvorfor gidder du å bruke penger på det?" Dette tenker jeg om det: Jeg begynte å få mage allerede i uke 8, så min første mammabukse ble anskaffet rundt da. Jeg er også at typen som handler mye klær, ofte sånn ellers.. shopoholiker så å klare meg i 7 mnd med uten å shoppe noe særlig hadde jeg neppe gjort uansett. i tillegg vasker jeg jammen ikke klær så ofte, så å kun ha et par bukser og 3-4 gensere skjærer seg garantert!! I tillegg til det igjen, er jeg ikke særlig lykkelig når jeg ikke føler meg vel. En periode følte jeg meg som fritids-ola :/ jeg hadde kun et par vide bukser, og noen helt vanlige gensere. følte det bare var å sette på meg sekk og caps, og så var jeg klar for sightseeng. urk!! å gå i store klær er i hvert fall uaktuelt. orker ikke se ut som en boms fordi om jeg er gravid... Hvor mye mammaklær har du? og hva slags klær har du kjøpt? Jeg har: 2 linbukser fra HM, 1 olabukse fra P.o.P, 1 snekkerbukse fra mamma-mia og 2 olabukser fra "svangerskapet". I tillegg kommer jeg til å kjøpe meg et par capri-bukser også tenker jeg + kanskje et skjørt, hvis jeg finner et fint som går under knærne. (ikke så glad i knærne mine...) Jeg har en god del mammatopper, gensere og tunikaer også + en cardigan. Men skal allikevel ikke se bort i fra at jeg kommer til å kjøpe flere topper iløpet av sommeren :$ Noen klær har jeg kjøpt i vanlig avdeling. dette er gensere og singleter som er laaange de kan jeg jo bruke etter graviditeten også. Hva skal dere gjøre med mammaklærne når dere er ferdige å være gravide? Selge dem på finn.no eller spare dem til evt neste graviditet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137674832-mammakl%C3%A6r-generelt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglehjertet Skrevet 13. mai 2008 #2 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har to bukser, en kjole, ingen gensere enda, men regner med å kjøpe noen tunikaer. Det er jo en flott tid å være gravid, for tunikaer og topper/kjoler med høyt liv er moderne, og de kommer jeg til å bruke senere også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137674832-mammakl%C3%A6r-generelt/#findComment-137727950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå