Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Lurer på å kalle opp gutten vår etter min bestefar som het christian. Men det er jo et veldig vanlig navn i dag, og kunne kanskje vært greit med et mellomnavn dersom det blir flere av dem i klassen osv. Noen som har noen gode forslag?
prebs Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg synes Christian August er veldig fint! (Vet mange sier det er "vestkantnavn", men hadde blåst i det.) Christian Edvard Christian Olav Christian Peder Christian Olai Christian Fredrik Christian Ludvig Tja, var ikke så lett når Christian skal stå først ; )
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Christian Olaves Christian Arne Christian Johan ellers er Hans Christian pent og ikke så tungt
Tieran Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Sikkert litt lettere dersom Christian kommer som navn nr 2. Er jo like fullt en oppkalling:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Oi - han har også en bestefar som heter Olav. Da hadde det jo vært kult med Christian Olai. Hva synes dere om dette? HI
Vannmann35 Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Christian Olai var kjempefint :-) Ellers liker jeg også Christian Andreas.
Koseklompen Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Christian Olai høres kjempefint ut Fint med oppkalling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå