Gå til innhold

Deppa-hormoner?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som kjenner seg igjen i dette? : Jeg blir så forferdelig deppa om dagen. Føler at jeg blir mer deprimert og tung enn det som er vanlig for meg - når jeg først er nede så er jeg SÅ nede - alt virker svart og håpløst og til tider ser jeg nesten ikke for meg at jeg skal klare å bli glad igjen. Dette er helt uventet - jeg er jo KJEMPEGLAD for å være gravid og har virkelig ønsket meg dette lenge. Er IKKE deppa pga at jeg skal ha barn - ser det snarere som et stort lyspunkt . Har det litt kjipt på jobb men synes ikke det er grunn nok til å bli så trist og lei som jeg blir av småting i hverdagen - blir virkelig helt satt ut og litt på grinern på jobb i blant. Stakkars samboeren min. Er det hormonene? Kan dette bety at jeg er mer disponert for å få fødselsdepresjon senere? Har aldri hatt tunge /kliniske depresjoner før . Samtidig spør jeg meg om ikke det hele er innbilning - kanskje bare en subjektiv greie...vet ikke helt jeg. Hjelp. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137674742-deppa-hormoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh ja, jeg kjenner meg igjen!

Det er ikke hver dag, men noen dager får jeg en skikkelig klump i magen. Alt er fælt! Jeg er sikker på jeg kommer til å miste, jeg føler meg elendig, utilstrekkelig og stygg + + . Jeg føler det som om det kommer til å gå skeis med meg og sambo. Alt er dritt!!

Men det er jo ikke det! :)

Jeg og sambo har det bedre enn noen gang, jeg er så lykkelig for tiden.

Men på tross av det, er det av og til vanskelig å slå bort de dumme følelsene...

Jeg har aldri hatt det slik som dette før, så jeg skylder på graviditeten!

Lykke til! :)

Tusen takk for svar - har virkelig vært litt redd for at jeg begynte å gå inn i en depresjon (klinisk) - men nå føler jeg meg beroliget. Jeg får prøve å ta det hele med ro og en liten klype salt. Har 2,5 uker igjen til 2.trimester - krysser fingrene for at alt skal gå bra !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...