ønsker1til Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 HEI! jeg er på dag 7 etter inseminasjonene, men kjenner eller føler absolutt INGENTING!! derfor tror jeg ikke at det gikk denne gangen heller.. vet jo selvfølgelig ikke da, må jo ta en test, men er ganske sikker på at jeg ikke er gravid..
Månestråle75 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Jeg har ikke vært gjennom denne ventetiden selv ennå, men jeg kan se for meg at det er litt av en påkjenning. Krysser fingrene for deg!
ønsker1til Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 takk det går bra, men som alle andre så ønsker jeg så inderlig å være gravid, så man blir jo skuffet, men det er mange som trenger mange flere forsøk, så jeg får bare stå på videre om det ikke går den her gangen. det er spennede tid også da.. så du må ikke grue deg
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Ikke for å gi deg noen falske forhåpninger asså, men da jeg ble gravid, på femte forsøk, da hadde jeg ingen symptomer. De fire foregående gangene hadde jeg det da, innbilte symptomer. Så det ER mulig.. Lykke til...
HH72 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 De fleste har vel ikke mye symptomer så tidlig, utenom evt stikninger. Ikke akkurat store hormonmengder å bli trøtt og kvalm av f eks. Så det høres absolutt ut som det er håp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå