Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Klokken 18.50 06.05. gikk vannet. vi fikk beskjed om og dra inn til bærum sykehus "når dere gjort det dere skal gjøre":-) Mannen min holdt på og rydde i garderoben hannes så han fikk tid til og brette klær osv:-). Ingen rier. (vannet var grønnt dette betydde vi måtte stanne natta på sykehuset)

Klokken 21 50 etter undersøkelse og 1 cm åpning fikk vi komme på venterom, da begynnte det med rier. Vondt vondt vondt, bestemte meg for og prøve uten smertestillende, bare varmepute og lystgass:-) Optimist. Det gikk med hjelp av mannen min og fantastisk jordmor og barnepleier, han ploppet ut klokken 02.48 den 07.05.2008.

Gutt (vet ikke navnet ænnu)

51 cm lang

3860 gram

Nydelig, minstemann har sovnet

Og mannen min blunder nå (endeli, det fortjente han, han var den beste coachen jeg kunne tenke meg).

Kan ikke helt slappe av! Minste mann har gulpet litt nå men er mest slapp og sliten (skjønner:-)) Dem sier første døgnet sover dem nesten bare....

Gled dere alle som venter nå! Og hvis jeg får si noe så var det og føde uten smertestillende fantastisk! Følte jeg hadde kontrollen og det blev ikke en rift:-)

Nei nå blir det gosing med guttene, jeg håper jeg har overskudd til Pascal på onsdag... Vi ses! Stå på!

Maria+Frank+Minstemann

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137674479-s%C3%A5-kom-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Maria :)

Grattis så masse!!! Så kjempe moro... bortsett fra at nå er det vel mye sniking i køen her synes jeg :) Tenke seg til at du skulle få samme kvelden / natta som treff!

Må si det er oppløftende å lese at fødselen gikk så bra, vondt men dog. Har veldig lyst å kjøre samme stil som deg, gjenstår å se om jeg er like tøff!

Kos deg masse med guttene dine, så sees vi kanskje på onsdag :)

Klem M :)

Ble så utrolig glad da jeg leste at du ikke hadde en lang og slitsom fødsel, Frustrand! Det er nok en sånn fødsel jeg ønsker meg. For tiden kniiiiper jeg igjen siden gubben dro på jobb i dag. Jeg ønsker IKKE at babyen skal komme nå siden jeg trenger en coach til fødselen jeg også... Hmm.. hvis det skulle være at vannet går... er det mulig da å låne gubben din???

PS! Du har vært kjempeflink!!!!

Store klemmer fra

Annonse

Så hyggelig å lese, Maria :) Høres bra ut når du kan skrive at fødselen var fantastisk dagen etter... Hvor kan man bestille sånn fødsel, igjen? Håper virkelig dere får noen fine dager forran dere og at ammingen går kommer lett for dere...

Hadde vært supert å se dere begge på onsdag, men om det ikke går håper jeg det ikke blir så lenge til likevel. Irene og jeg kommer jo til å ha treff med magene våre i flere uker fremover, så det er bare å slenge seg på med barnevogna :) Stor klem fra Olga

Annonse

Heei Maria! Gratulerer så mye med det lille nurket ditt :D Så fantastisk å høre hvor bra fødselen gikk og at det er fint med dere begge! Jeg bestiller en slik fødsel jeg også... Håper vi sees om ikke så lenge! Kos deg masse med guttene så lenge!

Og kvikklunch+lykkebabyen - bare å regne med meg med mage også i ukene fremover! Kjenner virkelig på meg at gutten i magen har tenkt å bli der LENGE! Takk GUD for sol og fint vær :)

Klem - S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...