Gå til innhold

Tror jeg kan melde meg inn her....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Symptomene mine...

2 dager etter el - ryggsmerter og smerter/øm i hoften på høyre side.

Videre etter noen dager kom følgende symptomer.

- smerter i halebeinet

-smerter/murring i hofte nr 2

- mensmurring konstant

- "voksesmerter" i beina

- "strekking" i mageregionen..

Er så og si sikker nå på at jeg er gravid. Men har ikke testet. Og ikm er ikke før 14.

Den siste dagen har jeg verket i hele bekkenet, vært trøtt blitt fortere sliten. Litt øm i puppene men ikke mer enn vanlig 1 uke før ikm. Hodepine, svimmel, fryser enda lettere enn vanlig og "kvalm" dersom en kan kalle det for det... Ikke så gale at jeg tror jeg kommer til å kaste opp, men ubehagelig..

Har også stikkninger i lyske og nedover mot lårene.

Dersom jeg ikke er gravid denne gangen så forstår jeg absolutt ingenting. Da har jeg en kropp som er fullstendig off, og som sikkert skulle vært behandlet for både det ene og det andre... :)

Det er enda for tidlig å teste. Men vurderer en test i morgen.

åh, håper det stemmer :-) har sett deg inne på bli gravid, morsomt å slå følge sammen her inne :-)

jeg følte meg også annerledes denne mnd vi ble gravide, men turde jo ikke håpe for mye.. men tror jeg egentlig visste det.

det som var litt sprøtt, var at pga ny jobb for samboer som innebærer flytting og mye styr, tenkte vi det var greit å ikke stresse mer med å bli gravid, og vips: den ene mnd det ikke blei fokus på det, skjedde det! så det stemmer det når folk sier at en må slappe av og ikke stresse. selv om det ikke er lett i det hele tatt! veldig irriterende å høre folk si det igrunn.. hehe

Annonse

Oj, her var det liv gitt. Har ikke testet enda, men har fremdeles alle symptomene i behold...

Tenker å teste i morgen, da er det 3 dager til IKM. Har bare to tester, og vil teste med morgenurin for å ikke sløse bort en test liksom. Så får vente til over natten. Og dersom alle som har spådd meg har rett så er jeg gravid... ( da med gutt sies det, men det blir lenge til en kan få bekreftet. Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønnet)

Lykke til til deg og Lovinda, og gratulerer til dere andre. Håper at vi kan offisielt melde oss inn i klubben om ikke så lenge..

Huff... nei det virker som om TR kommer denne gang og...

Startet med spotting i går 3 dager før tiden, og tar seg nå litt opp. Har mistet håpet, men skal teste senere bare for å være sikker på at det ikke er noe. men da ender jeg nok ikke terminklubben for januar. Selv om håpet har vært stort denne mnd. Dere får ha lykke til alle sammen.

Jeg kommer nok til å bli hengende på bli gravid i en stund til..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...