Gå til innhold

Hørte ikke hjertelyd på kontrollen i dag:(

Anbefalte innlegg

Ble bare skuffet, men vet at det ikke betyr noe. Det sa jo legen og, kunne være litt tidlig enda. Skulle tro at de kunne høre lyd, er jo 13+5. Da får jeg håpe jeg hører noe hos jordmor i slutten av mai:) .....da er det bare å glede seg til da:)

Fortsetter under...

Så synd at dere ikke fikk høre hjertelyden! Jeg skal på kontroll hos lege på fredag, og hadde håpet på å høre hjertelyden

, selv om jeg bare er 12+3 da...skjønner nå at jeg ikke bør ha for store forhåpninger

Legen min ville ikke prøve og finne hjertelyd på meg om mandagen, da var jeg 12+4. Men jeg sa jeg ville og at jeg ikke ble hysterisk hvis det ikke var noe der.. Det var ikke noe og høre.. Bare masse romling og sånn.. hehe.. Så han fikk meg til og love og ikke si til jordmor at vi prøvde, for da kom hun til og bli så sint på meg :P hehe... Skal til jordmor 3.juni, så da får vi nok høre knøttet :) Gleder meg til det!!

weee jeg fikk høre :D liten dunke lyd der ja :D men var veeeeldig vanskelig og finne lyden. legen sa det egentlig er alt for tidlig i uke 13. og veldig vanskelig og finne. men ble skikkelig gla nå når jeg hørte hvertfall litt. så jeg vet det lever der inne

Jeg er 14+5 i dag og har enda ikke hørt hjertelyd..Det er ikke unormalt å høre det seint, spørs helt åssen livmora ligger og åssen babyen ligger. Jeg veit jeg har bakovervendt livmor (eller hva de kaller det), så kan sikkert gå enda litt tid før legen klarer å høre noe. Bare til å smøre seg med tålmodighet:)

Annonse

Da har dere noe å glede dere til. Jeg var hos legen i uke 11+1 og hørte lyden av gullet mitt:) Men legen var veldig klar på forhånd om at jeg mått IKKE bli nervøs dersom vi ikke hørte noe... Det kommer helt an på morkake, hvor babyen ligger osv!!

skjønner den skuffede følelsen. legen ga opp på meg, hu sa jeg finner ikke noe. så plutselig kom det et lite dunk. så hu prøve litt til hørte ikke så mye men var kjempe lettet da jeg hørte noen sekuder med dunking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...