Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Elsa Mia Julie Margrethe Hva bør vi velge?:-)
Tieran Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hva var det 5. da? Av disse liker jeg Julie. Mia er greit. De to andre liker jeg ikke i det hele tatt..
ohla Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg synes Elsa, Liva eller Margrethe er absolutt finest, de to andre er litt for søte.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 1. Julie - veldig fint 2. Mia - kort, pent og enkelt 3. Liva - pent, men liker Live bedre 4. Margrethe - ok 5. Elsa - liker ikke
huldra87 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Liva - synes det er en litt "vridd" variant av Liv og Live, og det blir litt rart. Mia - liker ikke. Litt for kort og enkelt, og veldig sukkersøtt. Elsa - ja..joda. jeg liker Elsa, fordi det er litt sånn gammelt og "glemt". Julie - kjempenydelig! :-) Margrethe - stødig navn. Ganske fint. Jeg stemmer for Julie, det er så pent! :-) Hva med Mia Margrethe? Synes det var litt fin kombinasjon.
KarinB Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 ikke velg julie! Det er jo så utrolig mange som heter det nå for tiden! Elsa er veldig fint, men kanskje litt kjedelig? Mia er fint det også, men kanskje litt "kalle-navn" aktig? Margrethe synes jeg er det fineste navnet på listen din! Det er ikke så poppis navn, så du slipper 10 andre i klassen som heter det, det er også et sterkt og tradisjonsrikt navn. Siden de andre navnene dine på listen er så korte, mens detter lanht tenker jeg kanskje at det er oppkalling? Går jo ann å forkorte navnet til f.eks. Marthe? Lykke til!
Safir Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Elsa, Margrethe eller Liva synes jeg er de fineste:)
megc Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Julie eller Mia. De er begge søte/ pene navn. Margrethe kun hvis du vil gå for noe stødig.... Elsa liker jeg ikke....
Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 #17 Skrevet 12. mai 2008 Margrethe! Sjeldent, vakkert og klassisk :-)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #18 Skrevet 12. mai 2008 Margrethe - fantastisk vakkert og sterkt. Mye finere enn det utrolig kjedelige poppis-navnet Julie. Mia er for kjælenavn, Elsa er for sært. Margrethe!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #19 Skrevet 12. mai 2008 Jeg likte bare Julie og Mia, men synes Mia er kjempe fint og Julie helt greit så ville definitivt gått for Mia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå