Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg komme uansett til å ta henne til legen for sjekk, men spør her for å se om andre har erfaringer. Hun bøyer den ene foten inn, samtidig som kneet presses ut, som om hun er skikkelig hjulbeint bare på den ene foten. Det ser vondt og rart ut. Hun har alltid vært sterk, stått oppreist siden hun var en 4 mnd. 7 mnd reiste hun seg selv, og hun gikk da hun var 11 mnd. Nå er hun 12, 5. Hun er ganske stødig, men går jo på trynet noen ganger - og nå når jeg har lagt merke til den foten tenke jeg at det er fordi hun ikke får bredt nok tyngdepunkt, når hun plasserer bena på den måten. Hun elsker å gå og løpe, vil ikke krype el sitte i vogn. Noen som har vært borti noe av det samme?
BettyBoob Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 har ikke vært borti det sammen, men høres ut som om du gjør rett i å ta henne til legen for en sjekk lykke til, satser på at hun kan "gå" det av seg!!
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 jeg var et barn som alltid gikk med en fåten innover vridd, og tråkket feil på foten, men jeg var barneverns barn og utsatt for omsorgsvikt , så ingen som tok det opp. slet lenge med en slags overbalsting i den foten, hoften og bekken
Arb.ledig husmor Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg gikk selv med foten innover (høyre spes), og gjør det dessverre enda litt. Pga dette kan jeg ikke gå i høyhelte sko, og har vanskelig for å finne gode sko til meg da eg e litt høyere under foten enn andre.. Skulle nok hatt en såle, men har aldri kommet meg t noen spesialist.. Så det er bare fint at du tar tak i foten hennes allerede nå, men ho kan også "gå seg til" på foten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå