Gå til innhold

velge barnevogn -HJELP

Anbefalte innlegg

Trenger virkelig litt hjelp til valg av barnevogn, det er jo 17000 å velge mellom. Jeg skal ha barn i oktober, hvor stor bag bør jeg ha for å få plass til nødvendige vinterposer el.l. og en baby på 4-5 månder? (vet ikke helt hvor mye innpakking sånne små trenger på vinteren i oslo, men vil helst ha en litt lett vogn som er enkel å manøvrere). Jeg vil gjerne ha en 4 hjuling fordi jeg dynes de er finere enn 3 hjulinger. Men hvor viktige er det at hjulene er svingbare? Er ikke så mange fine 4 hjulinger med svingbare forhjul syns jeg.

Så langt står jeg mellom Emmaljunga city cross, teutonia mistral s (med svingbare hjul) eller lambda, eller Brio happy.

Noen gode råd der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137673442-velge-barnevogn-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du har funnet deg noen gode forslag. Disse vognene du nevner er de jeg syns passer best når man skal både bruke vognen som bagvogn og som sportsvogn. Men hvilken av disse vet jeg dessverre ikke.

Vognene du har sett deg ut har liten bag, men det gjør egentlig ingen ting for alle sportsvognene går an å legge helt flatt, er vendt mot deg og er gode og lune.

Enig, du har satt deg bra inn i jungelen, gode forslag. Selv synes jeg det er veeldig deilig å trille med svingbare forhjul. Etter å ha prøvd det kommer jeg ikke til å kjøpe noe annet. Er nysgjerrig på Teutonia Lambda, denne er jo helt ny i år så har ikke hørt noen erfaringer. I forhold til de andre teutoniavognene er setet på denne høyere, noe som er bra for oss høye, dessuten blir den visstnok mindre sammenlagt. Brio happy med teleskopunderstell vet jeg mange er fornøyde med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...