Gå til innhold

2 folikk på hver side.... flere med slike erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en potte tett eggelder og reiser til køben når jeg har folikk på den siden hvor jeg har åpne eggeledere. Laaaaang prosess når det er slik.

Så i dag var jeg på UL i dag og der så vi to folikker - på høyre og venstre side. De var like store, rund -og fine på 16 og 17 mm. Men, pga tett eggeleder, er redd for at den ene skal gå til grunne før eggeløsningen og at den andre som blir igjen er på den gale siden som er tett.

Snakket med Nordica og de sier at begge vil slippe samtidig.

Er det noen av dere som har opplevd å få 2 folikker helt fram til eggeløsningen. Jeg har lest at den sterkeste folikken vinner og de andre går til grunne. . .

Så derfor vil jeg høre med dere om det.

Jeg drar til Nordica i helga :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har nok ikke opplevd dette, men fikk allikevel en tanke.

Siden foliklene er så store og fine nå, vil det ikke være mulig for deg å sette en el-sprøyte allerede imorgen. De vokser vel ca. 2mm i døgnet. Tenker at det kanskje er mulig å forbigå at de på den gode siden går til grunne i påvente av de på den tette siden?

Dette er vel kanskje noe Nordica hadde tenkt på selv hvis mulig, men i tilfelle rottefelle...man vet aldri når logikken brister hos selv de klokeste hoder.

Masse lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg skal sette el sprøyten i morgenkveld, insem på lørdag.

Jeg så at det var flere folikker som allerede hadde gått til grunne og de to stod igjen som sikkelig fine folikker :-) gynokologen ble veldig usikker, men Nordica sier at det går bra.

Kanskje de to er like sterke ;-) Heia venstre side ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...