Gå til innhold

Bekkenløsning og setefødsel...

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd det??

Er i uke 32+1 nå, og fikk i går vite at babyen ligger i seteleie, og de var usikre på om hu kom til og snu seg til fødselen.

Vi spurte jm om det da kom til og bli ks eller vanlig fødsel, og da svarte hun at det måtte de avgjøre når det nærmet seg litt mer, og det hadde med hvor stort bekken jeg hadde..

Men kom til og tenke på det etterpå at jeg hadde BL og lurer derfor på om noen har hatt sete fødsel med BL og ikke fått noe plager etter fødselen pga dette.....

Vil helst føde på vanlig måte, men ikke hvis jeg blir værre i bekkenet av det...

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Dytter opp, dette er jeg og nysgjerrig på. Samma situasjon, men er kun 30+3. Vet han fortsatt kan snu seg, men har mine tvil. Jeg vil og føde normalt. . x fingrene for at lillegutt enten snur seg eller at jeg har et digert bekken.. Hehe.. Lykke til til deg og..

Takk takk:)

Snakket litt med jordmor på føden om det sist jeg var der, for de tror ikke at lille jenta mi kommer til og snu seg, så har derfor vært og tatt røntgen av bekkenet for og sjekke om det er stort nok..

Fikk da beskjed om at det hadde ikke noe og si, så lenge man ikke hadde skade i bekkenet eller lignende.

Så nå må jeg bare vente og se om bekkenet mitt er stort nok til og føde vaginalt, også får jeg ta det derifra...

Lykke til til deg også, får håpe han snur seg da:)

• 2 måneder senere...

Jeg hadde kraftig bekkenløsning under svangerskapet og hadde en liten jente som lå i seteleie. Jeg ble anbefalt å føde normalt. Alt ble sjekket ut, og legene fant ut at jeg ikke ville ha noen problemer med å gjennomføre en normal fødsel. Nå gikk jeg 14 dager over termin, og det som skjedde var at snuppa snudde seg på den 12. dagen på overtid!! Hehe - må jo bare innrømme at jeg ikke trodde på den slags historier, og var helt sikker på at det kom ikke til å skje med meg...

Ellers kan jeg fortelle at jeg ikke ble noe verre i bekkenet etter fødselen, selv om det var en laaang fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...