Gå til innhold

Noen råd hadde vært fint. Er litt nervøs kan man si.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg slo opp med typen min pga han var utro. Så hadde jeg sex med en annen pga jeg var så nede,men han kom ikke inni meg. Siste gang jeg hadde sex med typen min var en dag før jeg hadde sex med han andre. Og typen min kom inni meg,vi har hatt regelmessig sex der han stortsett har kommet inni meg alle gangene. Også fant jeg ut at jeg var gravid....sa det med han jeg slo opp med og vi fant ut vi skulle gi forholdet vårt en sjangse pga barnet. Jeg er egentlig 100prosent sikker på at det er typen min som er barnefaren,men det ligger en pitteliten tvil inni,tenk hvis det er han andre. Hva tror dere?

Fortsetter under...

Man kan jo aldri være sikker i en sånn sak. Så jeg tørr egentlig ikke å tro noe som helst. Ville bare nevne at jeg har hørt at når barnet er født kan du teste barnet opp mot ham du hadde sex med som ikke er typen din. På denne måten kan du bli kvitt tvilen din, uten at typen din blir innblandet. Samtidig må jeg jo si at typen din er veldig rask til å dømme hvis han blir sint fordi du hadde sex med en annen i fortvilelsen da det ble slutt fordi han var utro. Det kan jo være det er likegreit å være åpen om situasjonen, så slipper du å lyve for ham ihvertfall. Du har jo egentlig ikke gjort noe galt. Men du kjenner situasjonen best, ønsker deg lykke til ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...