Gå til innhold

Flere som har fire tette??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mor har fem på 5 år og 5 mnd - og så fikk hun en atpåklatt 5 år seinere. Men nå har jeg blitt kjent med ei som slår "rekorden"! Hun har fått fem barn i løpet av 5 år og 3 mnd. Barna er nå ca.3-8 år. Så det er bare å stå på! Selv har jeg to gutter på 7 og 10, og så venter jeg spent på tredjemann som kommer i juni.

Ja, det er kanskje litt i tetteste laget! Tre tette synes jeg gikk veldig greit, det har egentlig ikke vært noe problem. De to eldste er gutter,og de har veldig mye selskap i hverandre. Det er sjelden jeg trenger å underholde dem! Nr 3 er jente, og hun er vel i den verste alderen nå, akkurat blitt 1 år og skal røre alt og klatre opp alle steder, putter alt i munnen osv. I tillegg er hun skikkelig mammadalt og skal helst være oppå meg hele tiden...Så akkurat den alderen synes jeg er litt slitsom, men jeg vet at det er bare noen mnd det står på, så blir alt bedre.

Skal ikke legge skjul på at det har vært litt tøft å godta at vi skal få en til så fort, men abort har aldri vært noe alternativ for meg. Nå gleder jeg meg til enda et lite vidunder kommer, og jeg vet det blir slitsomt den første tida, men det varer jo ikke så lenge! Og tenk om et par-tre år for en fin søskenflokk de blir. Så tett i alder, alltid lekekamerater rundt seg, mye liv og latter i huset...Tror det blir helt topp, jeg :)

Til deg som har lyst på mange barn tett men lurer på om kroppen tåler det: ja, det er en stor påkjenning for kroppen, så det må du bare finne ut selv hvor mye kroppen og psyken din tåler, det er så forskjellig fra dame til dame, tror jeg. Men er lysten der, så er det fullt mulig! Jeg er i fin form jeg, så langt ihvertfall. Men det er nok ekstremt viktig å trene seg opp mellom hver gang og være superflink med knipeøvelser!!

Lykke til alle sammen!!

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...