Gå til innhold

kontroll uke 26

ceso

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada!!

Her kommer jeg tilbake fra kontrollen hos lege i uke 26.

Jeg har lagt på meg 11 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

smyf.mål på 29

blodtrykket var på 100/65 så jeg må ta det med ro framover... bombe...

Har som vanlig antydning til urinveisinfeksjon og ligger da fortsatt i faresonen for svangerskapsforgiftning, men er ellers i knall forsm!

Hadde blodprosent på 11,2 og det var vi veldig fornøyde med...

hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Lagt på deg 11 kg siden sist kontroll - eller til sammen? Jeg bikker snart 20 kg opp... * sukk* gikk opp 7,5 kg siste 3 uker nå - får virkelig håpe det er vann! :)

Må bare spørre.. er 100/65 høyt eller lavt bt for deg?

Og - er Uvi sammen med bt sammen fare for SF? (har ikke hørt det før, bare proteiner/eggehvite i urin)

Lykke til videre i svangerskapet! :)

Skrevet

har hatt anntydning til urinveisinfeksjon siden uke 11..betyr det at en er i faresona for svangerskapsforgiftning? måtte bare spørre vart litt bekymret:)

Skrevet

Skjønte ikke helt... jeg hadde sv.forgiftning i mitt første svangerskap og hadde da undertrykk på ca 110....

65 over 100 er jo veldig bra...Skrev du litt feil?

Skrevet

nei jeg skrev ikke feil...

for meg så er det lavt blodtrykk. under graviditet bruker den å ligge på 120/75 og det er perfekt for meg.

under det er ikke bra...

jeg har begynt å stikke i beina, fingrene dovner bort rett som det er og jeg har begynt å kaste opp helt uten videre.

ikke morsomt med en på 132 mnd som mer enn gjerne vil ned i doskåla for å se hva mamma gjøre nedi der... he he he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...