Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig håpt på flere men...Skal vel ikke klage. Er bare deppa og lei fordi det mest sannsynlig ikke blir noe tilbakeføring i mårra. Og da hadde jeg håpt på fryseren full av egg til et senere fryseforsøk. Huff, føler alt er bortkasta jeg nå. Men er jo selvfølgelig ikke det ettersom det foreløpig er 7 befrukta egg, får inderlig håpe de overlever til i mårra....=) Jeg som hadde gledet meg så til endelig å bli ruger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo kjempebra!!! Jeg fikk ut 21 egg og 9 ble befruktet. Og de satte inn ett egg og det var mer enn nok. Har 6 på frys. Lykke til når de setter inn. Hos meg tok de ut en mandag og satte inn torsdagen. Blir spennende å høre om det går bra. Lykke til.

Skrevet

Er jo egentlig fornøyd med antallet befrukta egg, men er så innmari kjipt at jeg mest sannsynlig ikke blir ruger....:-(

Skrevet

Hvorfor ikke det med 7 befrukta egg?

Skrevet

Har litt væske i livmorhulen og legen mente at det da er bortkasta å sette inn egg... Huff, håper det er borte til UL i mårra.

Skrevet

Drikk vann. Masse vann!!! Hele tiden til det kjennes ut som om du holder på å sprekke.

Skrevet

Kan det hjelpe altså? Tusen takk for tipset!!!! Trodde det lønte seg å drikke lite jeg, så dum er jeg, hehe=) Nå skal det drikkes ja!!!! Hvorfor hjelper det egentlig?

Skrevet

Gratulerer. Kjempebra med 7 befruktede egg da! Krysser fingrene for innsett:0)

Skrevet

2små -håper på å bli ruger 8.5

Ikke mist motet enda, det er fortsatt håp til du får endelig beskjed om det motsatte.

7 egg kan gi flott resultat:))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...