Gå til innhold

Hva gjør dere om dagene ??

Anbefalte innlegg

14 dager igjen til termin.. kan fortsatt gå hjemme i en måned før noe skjer........Har ordnet alt til småen kommer, har masse husarbeid jeg kunne gjort, men hvis jeg bare skulle gått hjemme og vasket hadde jeg kjedet meg ihjel...;P

Hva finner dere på om dagene for at de ikke skal bli så laaaange ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137672411-hva-gj%C3%B8r-dere-om-dagene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

To dager over termin her og dagene er uuuendeliiig lange. Holder litt på i hagen, men er begrenset hvor mye kroppen orker. Dessuten må jeg holde meg litt unna solen, har jo ansiktet fullt av de berømte pigmentflekkene;) Lager gode middager til samboer kommer fra jobb, fyller opp fryseren med diverse bakevarer slik at vi bare kan varme opp etter at nurket er kommet. Ellers blir det mye soffasitting og TV titting for min del.

Eg hadde termin i går, men ingenting skjedde... så siden eg bur heima hos mamma nett fram til fødsel så fant eg ut at eg sku hjelpa til i huset...

Tok av kle av snora og la på plass og tok oppvasken, seinare gjekk eg og mamma opp i skogen for å hjelpa pappa me vedkløyving, etter det tok eg og mamma oss ein spasertur. Men ingenting skjedde i natt=(

jaja får vel berre v tolmodig, kjente nettopp litt murring i ryggen men det gav seg ganske fort.. håper dei kjem igjen=)

gravid treff:)

strikker

sy lappeteknikk

nerde foran pc`n

sove til laaaangt ut på dagen

vasker klær sånn at alt skal være rent hele tiden i tilfelle vi må dra på sykehuset.

Handle mat og lage middag

hente storebror i barnehagen

Invitere venninner hit sånn at jeg slipper å dra noe sted

Her går det i xamens lesing og oppussing av hus, så dagan går susende fort her i går`n ja... nesten for fort...!! :)

Har x-amen 13-15 og 23 mai, å termin 23 mai, så satse på å få gjort unna dæm 2 førstan i vært fall.... :)

Ellers e det my nett og tv ja..... :)

Annonse

Griller meg på verandaen mens jeg leser bok eller hører på musikk.. Ellers tar jeg gjerne med meg en bok på kafé, for å skifte miljø.. blir tullete av å gå hjemme hele dagen. Må også nevne veldig trivelige gravid-treff :)

termin i dag - jeg prøver å holde meg gående med små prosjekter - planter mange frø i hage og potter, strikker, strikker nevnte jeg strikker? syr litt - men det er så deilig ute så syprosjektene blir liggende litt. Spiser. lager mat, leser bok etter bok, ser på alt som gror og tar en tur på butikken........ ikke akkurat noe superspennende hverdag, men så er dette de siste dagene på leeenge vi bare kan nyte i fred og ro! lykke til alle....

Sover. (mumle)

En drøy uke til termin.

Dagene går altfor fort, men nettene er altfor lange.

Sliter med å få sove om natten, så må ta det igjen på dagtid. Grem. Teit, for det er så mange ting jeg har lyst til å gjøre nå som jeg har fri, men om natten orker jeg ikke, dessuten kan jeg ikke bråke fordi pappaen sover og skal på jobb. Og dagen blir jo bare borte.

I natt sov jeg fra 11:30 til kl 1. Så våkna nurket i magen og har laget leven uten like siden. Skjønner ikke hva den driver med der inne, men soving er i allefall umulig for meg til den roer seg. Så her sitter jeg og taster litt på forum og håper på roligere tider.

Vanligvis får ungen hikke 15-20 min i 12-tiden, ligger og sparker en stund etterpå, så kommer kynnerne på rekke og rad i to tre timer, så det er vanlig at jeg bare kan glemme og sove før klokka er 3-4. Og da er jeg så anspent i kroppen at det er vanskelig selv da. At det er russetid hjelper heller ikke ...

Så må jeg bruke opp hele den fine lyse morgenen på å ta igjen den tapte søvnen. Skjønner ikke hvorfor det skal være sånn! Neste gang noen sier: "sov mens du kan." er jeg redd jag kan komme til å bli skikkelig agressiv.

Når jeg endelig står opp, er det lang frokost, litt pusling i hagen, kanskje sy litt, nerde på pc-en. Skrive litt i "Da jeg var liten"-boken. Ellers har jeg skullet ting hver ettermiddag hele uken, så skal bli deilig å bare være hjemme i morgen. Eh. senere i dag. Tenkte jeg skulle bake kanelboller til å ha i fryseren. Akk ja. Sånn går no dagan.

Men selv om jeg blir ganske lei på nettene når jeg ikke får sove, har jeg ikke tid til å kjede meg på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...