Gå til innhold

understell til windoo

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om man kan bruke andre understell enn bebe confort til windoo bagen? Og evt. hvilke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tor ikke det nei, men man kan bruke både understellet til trilla, Loola, og high trek-understellet.. Hvordan det?

Skrevet

den er jo så dyr.. å hadde tenkt å bruke den som ekstra vogn, siden den kan brukes i bilen. Skal ha en emmaljunga i tillegg å d er kansje litt drøyt å kjøpe 2 vogner som tilsammen koster rundt 17000,-... Jeg må ha ordentlige hjul som den high-trek vogna siden jeg bor oppi nord å har vinter halve året, så derfor kan jeg heller ikke kjøpe noen av de andre som sikkert er billigere..

Noen som vet om det må brukes spesielle bager i simo safe nettet eller om man kan bruke hva som helst.. ?

Skrevet

Hei!

Jeg bor også i nord, fikk desemberbaby og har brukt den i hele vinter. Kjempefornøyd, for bagen er luuun og god, beskytter godt i kaldt og blåsfult vintervær! Når har du termin?? Du kan evt få kjøpe min, den er pent brukt. Goood pris skal du få:)

Skrevet

Har termin i oktober. Har ikke sett den bortsett fra på nett, hvor stor er bagen? Siden jeg får i oktober trenger jeg vel kansje en litt stor bag så jeg får plass til voksipose å sånn hele vintern.. ? Har egentli ikke peiling siden dette er første..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...