Gå til innhold

Kan det være mulig? Gravid....endelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4 år og 4 IVF? (på egen hånd?) Hjelp! Hva skal jeg tro? Tør ikke teste enda heller. Nervene er på topp, kommer til å få hjerteinnfark hvis testen blir positiv! Har ikke nevnt noe til mannen enda heller, i tilfelle falsk alarm.

Skulle hatt mens lørdag, masse sikre tegn på at tanta skulle komme. Burde ha kommet søndag, for jeg bruker være stabil. I dag er det onsdag og ingen tegn til tanta! Bare masse utflod...

Dette er absurd! Vi er igang med adopsjon og det hele!

Måtte bare få lufte tankene mine her hos dere, som jeg kjenner bedre enn noen andre. Har hatt oppturer og nedturer her inne og dere har vært en utrolig støtte gjennom IVFprosessen.

Phu - Jeg må ta en pust i bakken.

Kommer tilbake da jeg vet noe mer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi! Så spennende!!! Nå skal jeg jammen krysse fingrene. Hva er problemet deres, som gjør at dere ikke hat klart det hittil? Kjenner flere som har klart det når de er i gang med adopsjon. Psyken har myyye å si tror jeg!:-)

Kom med oppdatering!!:-)

Skrevet

Så tanta har fortsatt ikek dukket opp altså. freslår at du tar deg en test så du slipper å gå å lure, men jeg forstår GODT at du ikke tør.

Lykke til, håper den er positiv:D

Skrevet

Det blir spennende! Skal krysse fingrene for deg, jeg! ;)

Skrevet

Hei du.Problemet vårt har vi funnet ut nylig (1/2 år siden). Mannens sæd var for dårlig pga gammel infeksjon! Etter kur hus Dr. Purvis ser det kanskje ut som det har hjulpet. Da var vi allerede godt i gang med adopsjon og tenkte at dette er den eneste sikre veien til å bli foreldre igjen. (har en gutt fra før).

Les profilen min - Der står alt.

Skrevet

Herlighet så spennende! Krysser fingrene for at testen er postitiv når du tør å teste :-)

Skrevet

Hei Tryne. Ingen tante enda, og det føles ikke som den kommer heller!

Skal tørre og teste i kveld......elller i morgen:-). Herregud...

Skrevet

dersom du er ghravid så kan du like gjerne teste i kveld siden du er så langt over IKM, berre husk å ikke drikk store mengder drikke før du skal holde dg 4 timer;)

Skrevet

Ikke hold både deg og oss på pinebenken lenger. Gå og ta en test jente :))

Er jo så spennende. Krysser alt jeg har for deg.

LYKKE TIL OG TVI TVI ;)))

Skrevet

Historien du forteller er bare helt utrolig... Håper virkelig at du kan fortelle helsevesenet en sannhetens ord, som du skriver, etter alt dere har gått gjennom - og at du tester positivt i kveld. Jeg har en god følelse, og krysser alt for for deg!!! Lykke til!

Skrevet

Åhhh!!! Test, test, test! :-)

Lykke til!

Skrevet

Hei Tinna, jeg har hatt en knapp på deg lenge :)

-Du har vært gravid tidligere, altså det kan jo skje igjen!

-Din man har blitt behandlet

-Du har fått tankene litt vekk fra "stresset" men roet deg ned mht adopsjon!!! Altså; opp til flere ting som gjør at det kan være større odds (jeg har stor tro på det siste)

Krysser fingrene for positiv test!

Skrevet

Herregud, så flott hvis det er tilfelle!!! Hold oss oppdatert. Jeg xxxxx`er alt......

Skrevet

ååå..krysser fingrer og tær for deg..lykke til

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrige her gitt :)

Masse lykke til med testingen :)

Skrevet

Har du fått tatt en test ennå? Venter spent på oppdatering:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...