Viktory87 Skrevet 7. mai 2008 #1 Del Skrevet 7. mai 2008 Riene (med kraftig nedpress, og tak i korsryggen) begynte i går natt, og de ble kraftigere i går, men så dabbet de av litt på kvelden (helt til jeg jeg gikk på do) da begynte det igjen, så gikk jeg å tok meg et bad, for det gikk hardt utover bekkene og korsryggen, og da var jeg så sliten etter å ha badet att jeg klarte å legge meg å sove. Siden har det vært mye murringer i mage og rygg med utrolig nedpress. Det går hardt utover skambenet mitt ( som jeg er plaget med denne gangen). Riene har dabbet av, men det ligger der kjenner jeg, og bare jeg går over gulvet, så kommer de som regel. Så i dag skal det vaskes og gå turer, for å fortgang på ting:). Skal til legen i dag og da skal jeg spør om jeg får klyster. Se om det hjelper. For det er ikke noe godt å gå slik lenge altså! Menmen, legen sa i går ihvertfall att det er ikke så lenge som 20 (24) dager igjen til den babyen der kommer ut:) hehe, men att det kan skje når som helst. For det jeg har det er en begynnelse:) (Håper det)! Så vi får se når den kommer ut:) Hvordan går det med dere da? kjenner dere noe? lenge til termin? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137671590-uke-37/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Del Skrevet 7. mai 2008 Opplevde det samme som deg i uke 38, legen sa at det bare var noen dager igjen, her sitter jeg i 40+2 og er såååå lei. Var egentlig innstilt på å gå over termin, men i og med at lege sa dette fikk jeg forhåpninger, ventetiden har derfor blitt veldig lang. Ta utgangspunkt i å gå over så er alt annet en bonus. Jeg har iallfall blitt lurt flere netter på rad og skuffelsen er like stor hver gang. Håper du slipper dette, men for din egen del burde du ta utgangspunkt i termin;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137671590-uke-37/#findComment-137672656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktory87 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2008 Tja- skjønner hva du mener og er enig, men det har seg slik att jeg har en betennelse, og problem med skambenet, så skal inn til vurdering for igangsetting neste tirsdag, så jeg vil heller håpe att det kommer til å starte av seg selv før den vurderingstimen enn å få innvilga det å bli satt i gang. Sist svangerskap så tenkte jeg ikke så mye på å gå over, men når de "magiske" terminene var over, så syns jeg det var helt greitt, og ingen problem med å gå over:). Og det var bare 7 dager over, så det:) Men alle har vel uansett egentlig det å gå over termin i bakhodet, men det som er att man vet aldri når barnet er klar til å komme:) Så den kommer når den er klar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137671590-uke-37/#findComment-137674398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå