Mamma til 2 søte jenter Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Var på ul i går og etter 6 sprøytedager med Puregon 150 ie hadde jeg mange gode egg - som legen sa. Han sa ikke hvor mange jeg hadde - men av det jeg så vil jeg iallefall tippe iallefall 10 egg. Så i går kveld tok jeg min siste dose med Puregon, og i dag kl 22.30 er det eggløsningssprøyten som skal settes. Gruer meg litt til å sette den sprøyta, men håper det skal gå greit. Har inntil de 2 siste dagene hatt litt problemer med å sette sprøyta - har brukt opptil 2 timer, men de to siste dagene har jeg funnet en litt uhuman teknikk hvor jeg stikker meg noen ganger i overhuden med sprøyta før jeg stikker den igjennom. Synes det går lettere, selvom det høres litt drastisk ut. I forgårs brukte jeg 20 min og i går 5 min - så da bør det går greit i dag. Er nå kjempespent på egguttaket og håper jeg klarer å slappe av, slik at det går lettest mulig! Jeg håper virkelig at noen egg blir befruktet og at det blir innsett på søndag, og prøver å ta det som det kommer. Lykke til til alle dere andre som skal ha uttak på fredag!
Kine71 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Heisann! Så flott med 10 egg da! Håper jeg er like heldig, skal på ul.lyd på lørdag. Det går helt sikkert bra med stikkingen, tenk bare på at snart er du gerdig med dette! Lykke til på fredag og hold oss oppdatert....
Cmoi Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Prøveren på nr 2 Dette går nok fint skal du se. Jeg gruet meg også til EL sprøyta, var nok litt værre enn penna, men ikke så ille som jeg hadde trodd. Det var heller ikke uttaket. Bedre når man tror det gjør vondt, blir liksom gledelig overrasket. Hadde også 10 store egg poser og fikk ut 9 egg av de. 8 ble befruktet og av de ble 4 normalt delt til innsett dagen.Har nå 3 på frys og ett i magen:)) Veldig bra resultat sier de. Har bare 1 eggstokk og er jo godt voksen. De på st olavs er fornøyd med 2-3 egg på frys. Lykke til på fredag, må få høre hvordan det gikk:)) Klem
prøver28 Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Hei Jeg skal også har uttak i morgen fredag og forhåpentligvis innsetting søndag=) Masse lykke til!!!! Håper virkelig det er nå det skjer for oss begge.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Gikk det bra for deg? Fikk du satt inn egg? Tok ut 13 egg på fredag. 4 var befrukta på lørdagen, men 2 av de befrukta eggene var så dårlige så fikk ingen på frys. Fikk satt inn 2 egg pga ikke helt optimal kvalitet (2-delt og 5-delt)! Hvordan gikk det med deg? Blir spennende tider framover - du må ha lykke til!
Kine71 Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Heisann prøveren på nr 2! Gratulerer meg overstått uttak og innsett. Lykke til i rugeperioden. Jeg krysser fingrene for deg og en positiv test om 2 uker:0)
prøver28 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Hei Gikk bra med oss. Fikk ut 9 egg, 5 befruktet, 1 egg satt inn og 2 på frys=) Det egget de satt inn sa de var VELDIG fint og de var stor fornøyde med resultatet=) Nå er det bare å krysse fingrene for oss begge!! XXXXXXX
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2008 Ja, vi får virkelig krysse fingrene for alle rugere! Dette skal gå bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå