Gå til innhold

Hei:D

baby nr 3 på vei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få sagt det, jeg og samboern har bestemt oss for å prøve på nr. 2 nå..! Er 18 år, fikk ei jente når jeg var 17..:) gleder meg til å gå med mage igjen..!:D Mange 89 mod. her inne?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

jeg er også 89 mod. og jeg venter nå min første. gleder meg masse=) men samtidig er det litt nytt og skummelt hvor er du fra?

Skrevet

jeg blir 18.. og ønsker meg sterkt en baby hehe.. har kjæreste og han har kommet inni meg og mensen var ikke som den skulle denne gangen.. (festeblødnin) håper det er et lite frø der.. hehe hvor kommer dere fra msn? koslig at flere unge skal ha bebi=)

Skrevet

Hei! :) Så gøy for dere! :D Venter selv nummer to nå, men litt eldre enn deg. Jeg er 20.. :)

Skrevet

Har alltid hatt lyst til å ha to tette, så har de litt selskap i hverandre og litt mer til felles enn om det skulle være 5-6 år mellom dem..:D msn ja.. [email protected] bare å legge meg til..men jeg er ikke gravid igjen ennå..:/ skal begynne å prøve på nå i juni..:D håper det går fort..:D

Skrevet

Du må ikke si sånn, med 5-6 års alders forskjell :P Det blir 5,5 års forskjell mellom jenta mi og lillesøss. Men tror nok det er helt forskjellig hvordan søskenforholdet blir uansett aldersforskjell.

Ønsker deg lykke til med prøvingen :)

Skrevet

hei :)

vi har en sønn som fyller 2 år i slutten av juli og nå venter vi nr 2 :)

foreløpig termin er 17 januar :) vi ønsket oss en 09baby så vi er kjempeglade!! :)

er forresten 88 modell- :)

Skrevet

ja, sant det me aldersforskjell..jeg har bare selv en søster som er ett år eldre enn meg, vi har hatt veldig mye glede av hverandre..og hatt mye til felles..byttelånt klær og hatt samme interesser..så jeg vil att jenta mi også skal ha det slik..:) har jo aldrig prøvd noe annet..men, kan jo bli en gutt også, å da er jo det me klær litt mindre aktuelt..:P tar ting litt som de kommer..:P

gratulerer med graviditeten da mummitroll m/liten+spire..:D føler meg litt alene som sitter her som 18 åring og planlegger baby nr. 2..er ikke så mange av vennene mine som har det slik..godt og se at jeg ikke er alene:D hvor kommer du ifra?:)

Skrevet

takk, maiken89 :)

denne spiren var mer planlagt enn den første gitt! vi ble uplanlagt gravid i 2005, men bestemte oss fort for å beholde spiren da som er vår snart to år gamle prins :) nå syntes vi at det var på tide å få nr 2 slik at de begge kan få glede av hverandre :)

- er forresten fra oslo mens sambo er fra tromsø :) du da?

du kan forresten sende pm, har rensket i postkassen :)

Skrevet

89modell eg og;)

Kor kjeme dokke andre i frå?

Har ikkje funne noken andre innpå her rundt same alder som meg, og som kjeme frå ca same plass.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei..:D jeg har ei jente på 1 år og en liten på vei som er forventet i januar/februar..er 89 mod. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...