Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 5 mnd, ca str 68. Storebror på 2 har "bunad" (drakt), men synes lilleøster er litt for lita. Kan vel umulig være behagelig å ligge i vogn i en slik kjole-drakt. Bruker bagvogn ennå, og hun sover ganske mye.

Noen som har gode forslag til fine 17.mai-klær?

Vi bor i Stavanger-området, så her kan det like gjerne være 10 grader, regn og kuling, som 20 grader og sol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en fin kjole eller en fin bukse og topp...

Lillegutt her er 9 mnd og skal ha på seg matrosdress. Fikk den i gave da han kom til.

Skrevet

Tenkte å ha klær på ungen!!!

Om det er 17. mai eller 25. juni, det går for det samme. Bare ungen er ren og varm nok er kravet innfridd..

Skrevet

Mørk blå fløyelsbukse og lys blå lin skjorte kjøpt på Reflex, merke Name It. Knall stilig blir han som er akkurat 3 måneder på 17 mai!!

Skrevet

Kråkebolla på 9 mnd skal ha på seg festdrakt. Den skal han også bruke i 2 bryllup like etterpå.

Skrevet

ta på henne en rosa kjole:)

Skrevet

gutten vår på snart 8 mnd skal ha på seg en strikkabunad som min mor har strikket:-)

Skrevet

Mørk bukse og strikket kofte-genser. Og stjernelue, blir en ordentlig tøffing.

Skrevet

mini er 8 mnd.Skal ha på seg festdrakt.

Skrevet

Jenta vår på 9 mnd har fått hardanger bunad som svigermor har sydd =)

Skrevet

han skal ha på bunad. eller festdrakt da;)

Skrevet

Snuppa bli ett år nå, og fikk seg bunad av fadderen sin igår,som ettårsgave. og hun ble kjempefin:D Jeg synes bunad er litt unødvendig når de er så små, de koster jo litt, og blir brukt lite. Men hun ble så fin så:))

Fikk bunadssølje i dåpen, så da får vi prøvd den og:)

Mamma skal finne fram cèpet (kappen) som jeg hadde da jeg var lita. Og med kyse på hodet, da blir hun nok bra fin! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...