Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir jeg ruger fra og med i morgen av. Skal sette inn to egg.

Var på egguttak i går og av 7 follikler/eggposer fikk vi ut 5 egg, 3 ble befruktet så dette er spennende.

Alt har gått over forventning på tross av alderen min - 44 - så det er håp for oss "gamle"

Lykke til dere andre som også blir rugere i uke 19.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Fikk satt inn 2 fryseegg på mandag... Er littt håpløst, men vil helst spole over de to neste ukene å bare få vite om det har gått bra..

Skrevet

Masse lykke til guggien og viljar!! Jeg blir forhåpentligvis ruger på torsdag, hvis jeg er så heldig at væsken i livmora blir borte. Blir uansett spennende å høre hvor mange egg som har blitt befruktet. Får telefon senere i dag=)

Skrevet

Hallo jenter, henger meg på her jeg også.

Hadde uttak på fredag og fikk ut fire egg. To av disse ble befruktet og fikk begge satt inn på mandag. Er så veldig spent.

Har hatt et forsøk tidligere og da kunne disse ventedagene bli veeeldig lange.

Kjenner litt mensensmerter av og til, men ellers går det veldig bra. Var mere uvell i magen sist gang - antar at det varierer veldig fra gang til gang.

Hvordan er det med dere andre da? Kjenner dere noe murringer/mensensmerter?

Blir spennende å følge med de neste ukene. Masse gode ønsker til alle dere andre rugere:-)

Skrevet

Hallo ruge jenter:)

Ble ruger i dag, fikk ut 9 egg på mandag, 8 ble befruktet og 4 av de hadde delt seg normalt til i dag.

Har ett i magen:) og 3 på frys:)

Lykke til alle sammen:)))

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som skulle ønske tiden gikk litt ofrtere!! Men, ifølge sykesøsteren der jeg var fester egget seg etter 3 dager så selv om ikke jeg vet noe, skjer det mulig store ting imorgen! Vanskelig å ikke bli for engasjert, men prøver å ikke tenke for mye for da blir det så kjipt hvis negativt resultat. Og så har jeg så lyst til å gjøre noe som påvirker positivt, for å føle at jeg må gjøre noe... men det var jo før forsøket... nå er det bare venting. Arg! Og litt sommerfugler.

Skrevet

Hei igjen!

Mandag fikk jeg ut 14 egg, 8 ble befruktet og 6 delte seg normalt. Så her har vi ett egg i magen og 5 på frys :-) Måtte de neste 14 dagene gå superfort!

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Vi fikk satt inn ett egg i dag - hadde bare tre modne og ett som ble befruktet, så jeg var veldig redd for at det skulle falle fra i løpet av natten - men nå er det inne! Ville gjerne hatt to (er 38), men det trengs jo bare ett gullegg :-)

Synes det er ganske ubehagelig foreløpig; med murring og verking - men nå er jeg så heldig at jeg vanligvis ikke har noe menssmerter å snake om, så det kan hende jeg bare er bortskjemt...

Lykke til med rugingen alle sammen!

Skrevet

Hei og hopp alle uke 19-rugere! Nå kan jeg endelig melde meg på her jeg også=) Fikk inn et perfekt 4-delt egg i dag, har 8 på frys=) Kjenner en del murring og stikking i magen men regner med det er normalt, de har jo "rota" en del nedi der de siste dagene. Bruker dere Progestan eller Crinone? Jeg bruker Progestan, 1 x 3.

Lykke til!!

Skrevet

2små IVF-ruger

Endelig der var du:) Har tenkt på deg i hele dag.

Dette gikk jo kjempe flott, gratulerer. Nå må vi bare vente:)

Jeg bruker Crinone, noe dritt. klumper seg i skjeden:(

Kan bare se langt etter sex i 2 uker:(

Skrevet

Hei, hei.

Er nå på min 3 rugedag og har hatt en del murringer, men ikke så mye som sist gang.

Jeg går også på progestan 1x3. Hadde Crinone sist, men må si at jeg foretrekker Progestan - mindre gris med den.....

Lykke til med rugingen jenter.....

Skrevet

Ettersom jeg skjønte så var det sjelden de brukte Progestan på St.Olavs, på alle skjema og ved all info jeg fikk var det alltid Crinone de nevnte. Men jeg ba om å få Progestan så da fikk jeg det. Blir en del "gugge" av det også, frister ikke med sex må jeg si ;-) Men veldig enkelt å bruke da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...