kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Da var det hele over for denne gang. Egget overlevde ikke natten, så ingen innsetting idag. Den gode nyheten er jo at siden det ikke ble tilbakeføring så teller jo ikke forsøket, og dermed har jeg fremdeles 3 forsøk til gode. Nå skal legene se på papirene mine, justere på dosene (må jo ha flere egg neste gang) og så snart de har gjort det så ringer sykepleier og forteller om mitt neste forsøk. Håper vi er igang snart og at jeg ikke må vente til etter sommeren... men har lest et sted at det skal gå minimum 3 mnd mellom forsøker på haukeland...??? Håper det ikke er sånn ved avbrutt, jeg vil igang nå! hehe
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 det var trist:( Alltid kjedelig når slike ting skjer. jeg vet ikek hva rutiner de har på Haukeland, men du må vertfall ha 1 elelr 2 mensen mellom hvert forsøk. men hadde jeg vert dg ville jeg latt det gå noen mnd slik at eggstokkene dine får hvile, elelrs kan du risikere at de ikke "orker" å produere så mange egg. jeg har vertfall bestemmt meg for å vente til rett etter sommeren, men det er jo pga problemet jeg har. fikk jo berre det ene egget
Cmoi Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 kirsty-1.IVF Huff, det var riktig trist, håper det går fort tol neste forsøk.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Så utrolig kjedelig at det ble avbrutt - godt at du da ser det positive med at du fortsatt har 3 forsøk igjen. Det er sikkert også lettere for dem å dosere riktig når man har vært gjennom et avbrutt forsøk, så da vil jeg håpe det går bedre for deg neste gang. Jeg krysser fingrene for det! Jeg skal ta ut egg på fredag og er kjempespent på hvordan det kommer til å gå. Hadde iallefall 10 egg som jeg kunne se på ul i går. Så spennende er det - det er ivertfall sikkert!!
pus69 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Veldig leit å høre. Får håpe du ikke trenger å vente så lenge til neste forsøk. Jeg har også hørt at det skal gå 3 mnd, men at det varierer noe fra sted til sted. Men har visst noe å gjøre med at kroppen skal få komme seg litt mellom alle hormonene den utsettes for. Jeg fikk beskjed i dag om at bare ett av mine egg er befruktet også, så nå håper jeg jo bare at det overlever til innsetting i morgen...
Attekattenoa Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Så trist det ikke blir noe tilbakeføring:-( Håper du kan komme i gang igjen snart, kjedelig å måtte vente lenge... Redd det samme skjer med meg. Pga væske i livmorhulen. Men uansett blir det spennende å høre hvor mange egg som har blitt befruktet! Håper på mange så klart, er en liten trøst til tross for avbrutt forsøk.. Håper på snart får vite når du kan begynne med regime igjen, lykke til =)=)
MK73 Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Det var dumt! Må jo være kjipt for dere når du nå har gått gjennom hele prosessen - men i det minste så teller ikke forsøket. Det er riktig at flere steder har en regel om at man må vente tre menstuasjoner før man starter igjen, slik er det på Ullevål der jeg har gått. Andre steder sier at det er nok med to. Akkurat nå kommer jo sommerferien inn og roter det til litt også - men uansett så får du nok informasjon om det når sykepleieren ringer deg. Du må nok vente selv om forsøket ble avbrutt, for du kom jo nesten i mål - kroppen din har gått gjennom alt det som er belastende i et ordinært forsøk og som er grunnen til at man skal ha en venteperiode innimellom. Lykke til med neste forsøk!
Mille38 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Huff, så utrolig kjipt da Kirsty. Det blir jo en veldig nedtur når man har gjort seg klar å giret sånn opp. Ja, håper du får begynne snart igjen-og at du klarer å være positiv:) Klem
Kine71 Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Det var kjedelige greier Kirsty når du har gått så lenge på hormoner. Håper for all del at du snart er igang igjen. Flott at du holder motet oppe, det er nødvendig i dette geamet har jeg forstått!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2008 Takk for gode ord allesammen! Kjenner jeg er skuffet idag... og jeg vil bare være igang igjen! Savner det å gå og håpe, og ha gode tanker okm fremtiden. Nå følerjeg bare at jeg aldri kommer til å oppleve å få bli mamma. kanskje det er noe galt med eggene? Eller sæden? Eller begge? kanskje vi er dårlig match? Må jo være en grunn til mine 3 SA'er, i tillegg har jeg også hatt 4 kjemiske... Håper denne følelsen går over snart. Vil ikke kaste bort nok en sommerferie på å være deppa og ikke orke å gjøre noe. Har lyst å ha en sommer der jeg kan slappe av og finne på mye gøy. Om de bare kunne ringe fra Haukeland snart og gi meg en ny dato!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå