nina er gravid;) Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hei ..skal på første samtale ivf i morgen,mannen min sitter værfast på en plattform i nordsjøen.Kan jeg dra alene el burde jeg ringe å bytte time,har jo ventet i lenge på dette.Hva spør de om ,må det taes prøver ,,,,grrrr ,,kan liksom ikke gi han skylda heller el været for den saks skyld.Kjenner jeg er ordentlig frustrert...snufs
nina er gravid;) Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 uff..det var det jeg var redd for,jeg er her inne masse,men legger ikke inn så mange innlegg ,men det er jammen god å få med seg fine svar og erfaring når ting ikke går etter planen..takk
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg gikk alene, og det gikk bra. Jeg måtte ta blodprøver, og så fikk jeg med papirer til mannen om blodprøver og sædprøve. Så når han kunne dro han til sykehuset og fikk tatt disse. Kontraktene signerte vi hjemme og sendte i posten. Lykke til, håper det går greit på ditt sykehus også :-)
nina er gravid;) Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 vi har vårt gjennom alt av utredning og sædprøver ,lap ,osv..sitter i tlf med de nå .det er vist legen som må avgjøre...huff og huff...men det ser ut som det gikk bra..jippi..ble nervøs et sekund...
*Måneskinnsjenta* Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg gikk alene fordi mannen hadde eksamen akkurat samme dag. Det gikk bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå