Gå til innhold

Treff for Ski og omegn- damer med termin i aug, sept og okt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi i September- klubben planlegger et treff i Ski antakeligvis 21. eller 22. mai.

Dere er hjertelig velkommen til å være med :o) Fint om dere melder deres interesse her, så jeg får en oversikt over ca hvor mange vi blir. Mer info kommer senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

er det bare folk fra ski som er med der eller???

Skrevet

Nei, jeg bor litt utenfor Ski. Spydeberg er mer enn bra nok for å være med i "klubben" :o)

Skrevet

så bra da:) kanskje jeg henger meg på og!!!! er jo mye i ski og er opprinnelig fra Langhus men bor i Spydeberg nå:)

Skrevet

Det er bare å bli med hvis det passer. Blir antakeligvis torsdag 22. mai kl 19 på Peppes eller Egon.

Skrevet

den er grei:)

bare legg ut når det er bestemt så skal jeg se hva jeg får til:)

Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne være med. Men jeg er litt usikker på datoen enda, men ville skrive meg opp før det ble borte!

Skrevet

Så hyggelig at du vil være med. Da er 22.05 kl 19 spikret, så da er det bare å møte opp hvis det passer. Sted bestemmer vi oss for når vi ser en værmelding for dagen.

God helg!

Skrevet

Hei på deg og takk for sist!!

Har akkurat kommet hjem fra Sør-Afrika. En strålende tur:-)

Har du vært på UL enda? hvordan gikk det i så fall?

Jeg er selvfølgelig med på nytt treff!! :-)

Skrevet

Hei og takk for sist!

Har du fått ny termin eller forvillet deg inn i feil klubb?

Jeg har vært på ul og venter en gutt. Ingen tvil om det :o)

Gleder meg til å høre mer om turen. Har veldig lyst til å oppleve Sør- Afrika en gang.

Skrevet

He he forvillet meg inn i feil klubb gitt:-) Skal jo være i sept jeg vet du!! Hva med deg, ny termin? Gratiss med gutt da!

Skrevet

Takk for det! Ble fremskyndet 2 dager, så ny termin er 24. sept. I tillegg er det jo skuddår i år, så da kan man trekke fra en dag til leste jeg. Hi hi... Her tar man hva man får :o)

Har du fortsatt 4. sept?

Skrevet

Jeg har blitt flyttet til termin 9 sept. ( men håper selvfølgelig hun kommer litt før, hi hi )

Ses den 22. 05. det blir koselig, vi får håper det er noen flere som henger seg med denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...