Gå til innhold

Nå skal jeg snart gå meg en laaaang gårtur i sola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte også å gå meg en tur, men 7-8 km tror jeg ikke jeg klarer. Prøver å gå en liten tur hver dag, hvis jeg er i form til det. Er jo så deilig i dette været.Håper også at det kan hjelpe på å få litt fortgang i sakene.

Du må ha lykke til, får håpe det hjelper deg :-)

Ti hi turen gikk fint den, hadde med meg sønnen min på 3 i vogn, og venninna mi som har termin i begynnelsen av juni....

Bare håpe håpe håpe at det skjer noe snart!

Ikke heeeeelt sikker på at det er 8 km da men hmmmmm HVERTFALL 5!!! -dessuten er det lett vei å gå, men magen er stram nå ja! Kjenner jeg er sliten, (men, faktisk lurer jeg på om jeg skal gå en tur til på 1 km.... ) holder jeg på å bli gal eller????

"solstikk" hehe

Turene er nå godt for noe. Jeg går en tur på minst 4km hver dag. Og da får jeg kjørt meg skikkelig på veg tilbake, MÅ nemlig i oppoverbakke uansett hvor jeg går her, enten begynne med bakke eller ta den til slutt. Sånn er det å bo midt på treet. Har merket at det er blitt mer kynnere etter at jeg begynte med mine daglige turer. Men tviler på at det hjelper noe på fortgangen. Men går tur her fordi det er sååå deilig, i regn som i sol og pga blodtrykket. Vil ikke ha det hengende i sky etter fødselen siden jeg jobbet hardt før fødslen med å få ned det jeg hadde da. Det var stabilt og perfekt før fødselen men høyt nå... *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...