Gå til innhold

Skjer mye spennende i mai klubben om dagen....

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke så rart da, i og med at vi har startet på mai måned. Jeg har selv 5 dager igjen til termin og håper jo at det snart skal skje noe, men jeg er innstilt på å gå over tiden så får jeg heller ta alt annet som en positiv overraskelse.

Fortsetter under...

Ja, la det skje! Blir en spennende måned dette. Jeg har termin i dag, merker ikke noe spes enda, men skal til jordmor i dag. Håper hun kan trigge meg litt. Har hatt skikkelig nedpress siden i går, og uregelmessige kynnere som faktisk tar litt tak. Magen er blitt så hard også. Føles som det strammer rundt magen og ryggen hele tiden.

Ja, det er morsomt her inne nå:) Har selv 22 dager igjen, er fødeklar fra i morgen. Var på samtale på sykehuset i går, og da skulle jeg komme tilbake 27 mai (har termin 29) Og ta noe modningsakkupunktur. Vet ikke om jeg har troen på det. Noen som har prøvd det???

Ellers sa hun det var bra jeg hadde så mye vondter. Det var masse modning som ville gjøre fødsel lettere. Jeg sa at det presset i underlivet, og da sa hun at hadde jeg vært i uke 30 ville hun blitt bekymret.. "men nå skal du jo føde!" Sa hun. Så noe skjer med kroppen på riktig vei om dagene:)

Det er veldig morro at det skjer noe _her_, siden det ikke skjer noe med magen min, i alle fall. Jeg følger din gate og regner med aå gå lenge over termin. Har termin 12. mai.... Men er veldig interessert i å "bli meg selv igjen".. Alle i området her har født før termin...

Vi får holde ut!? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...