Fablefant✿ Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Skal på tidlig UL i morra, er da 7+0. Bare lurte på om noen visste om man får med bilde da? Hehe! Veit at det bare er en liten oliven, men hadde vært gøy å fått det med likevel!(¨,)
Cilimed nr5 i magen Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk bilde av minien, og da var jeg ca 6 uker... Så du får nok bare si at du vil ha bilde så får du det!
soleia Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Eg fekk med biletet då eg var i veke 6. Er jo ikkje så lett å sjå kva det er, men ser jo at det er noko. Det mest spesielle var å sjå hjerteytme på den vesle gullklumpen som berre var 4 mm stor. Din er jo sikkert dobbelt så stor no. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 jeg fikk også med bilde da jeg var på ul da jeg var 5+5 og jeg fikk i dag da jeg var på ul er nå 9+5 og den er 26.1 mm
Susie & Desembergullet Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hei LilleHH! Jeg fikk bilde forrige uke da jeg var 6+4, kjempekoselig selv om det er vanskelig å se så mye Ja, det mest spesielle var å "se" hjertet banke på skjermen, og deretter fikk jeg høre det også! Skal til UL igjen i morgen, og håper å få se litt mer detaljer. Lykke til!
Fablefant✿ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 Å, så gøy! Gleder meg masse til i morra, men det er med en litt skrekkblanda fryd... Men er superpositiv for tida, og tror den lille bønna har det godt inni der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå