Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært våken nesten hele natten med mageknip (skikkelig menssmerter) kun avbrutt av noen smertefrie halvtimer med søvn. Trodde det nettop var i ferd med å bli borte , men kom nettop tilbake. Skikkelig menssmerter og vondt i lysken. Men det kjennes ikke ut som det trekker seg sammen på en måte. Sliten vondt i ryggen men det "strammer" seg liksom ikke. For noen er sikkert dette hverdagskost men jeg har ikke hatt sånn vondt før og samboeren min jobber så langt unna. Så det jeg er så usikker på , er om jeg skal bare be han dra på jobb som vanlig. Tenk om jeg bare jeg endelig får gått på do og alt går over. Da er det fryktelig dumt at han har brukt en sykedag på det liksom.

Nå kommer det igjen. Gjør skikkelig vondt , men mageknip vondt sånn som jeg hadde før jeg ble gravid.

Kan det være rier ?

Har hatt kynnere hele siste uken , men de har vært fullstendig smertefrie. Bare sammentrekninger liksom.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137670127-fryktelig-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig med menstruasjonssmerter på slutten av svangerskapet, men hvis smertene er veldig vonde, skader det ikke å ta en telefon til legen.

Jeg tror ikke det er rier så lenge magen ikke strammer seg! Det er nettopp det riene er gode for, selve sammentrekningen av livmoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...