Gå til innhold

Da har jeg stått opp igjen...

Anbefalte innlegg

Er så utrolig plagsomt. Er trett, men får ikke sove. Beina mine er varme, klør og har "maur" i seg.. Finner ikke behagelig stilling.. dyna er for varm. En russebuss har guffet opp bassen i området her... Føler seriøst for å klage litt nå!

Har termin i morgen, så spent på om noe kommer til å skje i løpet av de nærmeste dagene! Håper det, krysser fingrene!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137669795-da-har-jeg-st%C3%A5tt-opp-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å se jeg ikke er alene da :) Selv om jeg hadde unnet deg søvn! Har du lenge til termin? Slitsomt å gå sånn over lang tid.. og det blir neppe så mye bedre etter at babyen har meldt sin ankomst. Dvs plagene er forhåpentligvis borte da, og man har liiiitt flere valgmuligheter når det gjelder sove stilling!

Har termin om 9 dager. Har vært sykemeldt det meste av svangerskapet pga søvnmangel jeg da. Så er godt vant med å være oppe om natten.. og når babyen kommer blir det liksom en mening med det å være våken.

Tror nok det hjelper fært med å "få tilbake kroppen", ligge i favorittstillingen, slippe hovenheten, varmen, maurene i bena, opp på do absolutt heeeeele tiden osv osv..

Ser du har termin i morgen. Masse lykke til=)

Prøve å legge meg igjen. Om ikke annet får en hvilt litt ihvertfall=)

I hear you girls ! Har egentlig ikke våknet av annet enn dogåing i svangerskapet.,men i kveld slet jeg med å sovne for det var så nedtrykk og mye bevegelse nederst ! Noe som er helt merkelig for hodet er jo festet og det var ingen bevegelse der føttene liksom skal være. Kjentes ut som hun slo med armene.l Og n¨våknet jeg med sinnsykt mageknip. Skjønner ikke helt hva det kan være...

Jeg får vel prøve å sove igjen. Alt blir så forsterket når man ikke er uthvilt.

Lykke til med sovingen jenter. Sitter vel oppe litt til..

Hei, jeg joiner dere:-) Kjenner igjen dette med bevegelse tross for at hodet har festet seg. Og ilninger ned over det ene beinet, det er knallvondt!

Jeg har ti dager igjen til termin, og skal nok være god og sliten hvis nettene fortsetter slik:-) Håper dere har sovnet alle mann nå!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...