Søskenhåp adopterer Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Ja, og så så kult da... fikk et brev i posten i dag, fra føden på sykehuset hvor jeg opprinnelig skulle ha født hvis jeg ikke hadde hatt en abort før jul - samme sykehuset hvor jeg hadde utskraping, hvor det stod "velkommen til føden, du har søkt fødeplass hos oss" osv. med jordmortime og greier... Snakk om lamme rutiner. Har liksom ikke fått det med seg de da at jeg ikke er gravid allikevel. Nå ble jeg kun provosert, men en annen stakkar kunne jo virkelig blitt knekt.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Ja dette var ufint av dem! Jeg syns du skulle si ifra slik at de forhåpentligvis endrer rutinene sine slik at dette ikke skjer igjen i fremtiden! Sender deg en stooor klem!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Dette skjedde med meg også. Hadde utskrapning pga en MA i uke 10, og fikk brev med beskjed: "Vi har den glede av å kalle deg inn til ordinær ultralyd" Dritkjipt!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg ville gitt beskjed om det, slik at de skjerper rutinene. Så gjør det du om du orker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå