Gå til innhold

Er det noen på lavkarbo her, under svangerskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

lurer på hvordan det fungerer, og om det hjelper til å slippe så mange kilo på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg lever på ett lavkarbo kosthold,også nå. kroppen min fungerer mye bedre med ett slikt kosthold! har ikke lagt på meg men magen har en liten bul og babyen vokser bra. alle prøver fine. jordmor skryter og jeg føler meg vell. =) er 14+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Det var interessant! Jeg gikk på lavkarbokosthold før jeg ble gravid, men kuttet det ut av redsel for å ikke tilføre barnet nok næringsstoffer.Så godt å høre at det går fint! Lurer på om du ikke spiser brød, frukt og melk? Har du gode fibertips? Jeg vil gjerne gå tilbake til lavkarbokost...har lagt på meg litt og føler meg uvel!Med lavkarbokosthold har jeg hatt kontroll på vekta og det har betydd mye for meg.

 

Supert om du har tid og mulighet til å svare meg:)

Nøtter, 17 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå! =) ingen fare med lavkarbo kosthold,så lenge du spiser variert og nok grønnsaker og bær. tror også det er lurt å gi litt etter hvis det er noe man har virkelig sug etter akkurat i denne perioden. jeg spiser ikke brød og savner det ikke. men spiser knekkebrød av rug og amarant (helsekost) spiser tre frukt til dagen og drikker ikke melk. (tåler det ikke) men spiser yoghurt naturell med nøtter .frø og evt.bær. god fiberkilde er jo grønnsaker og bær,men jeg tar i tillegg loppefrø,to ss i ett glass vann hver kveld. det er rent fiber som sveller litt itarmen og tar med seg skitt og lort ut igjen. =) funker bra! også kan du bruke linfrø i maten din f.eks. i yoghurt e.l. det er bare å hive seg på igjen! =) viktigste er at man føler seg vell og har det bra. hvis du føler at du ikke får i deg nok av grønt så ta en multivitamin for å forsikre deg. det gjør hvertfall jeg.. lykke til!! klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...