Gå til innhold

Takk for hyggelig Oslo-treff i dag...

Ventet på nr 2 og 3

Anbefalte innlegg

... det var som vanlig veldig koselig! Og spesielt kjekt å se at det nå er en flott gjeng som kan fortsette å møtes mens vi andre føder og lærer oss å håndtere hverdagen.

Men jeg må erkjenne at jeg ble virkelig skremt av å innse at dette kan ha vært min siste treff på en god stund, da jeg nå står som nr 2 i "fødekøen" :) og har legetime neste tirsdag som jeg må prioritere isteden for lunsjen med dere :(

Sitter her ikveld og kan ikke riktig skjønne at det snart er min tur. Ler av det hele ene stunden og tårene triller den neste. Utrolig glad over å snart være klar med dette svangerskapet men blir samtidig litt redd og sitter med en følelse av panikk (er alt klart? klarer jeg virkelig dette???)

Vel, vel... skal nok klare meg like bra som alle andre ;)

Fortsetter under...

Jeg følte det også på kroppen... og jeg er nr 4!! og... slettes ikke klar for å få de ut - hvertfall ikke hjem enda! Trenger litt mer tid.. både jentene og jeg før vi møtes...

Meldte med Pluttiplutt i kveld og hun beskrev følelsen hun hadde med to barn søkende etter mamma i hendene så sterkt at jeg kjente det laaangt inni hjertet.. (så godt å høre det fra henne - selv etter lang fødsel/rekovalens og noen tøffe dager etter fødsel) Spent på hvordan det føles å ha 2 små nussebabyer i hendene!!

Verdens_lykkeligste meldte meg også akkurat. Og - jeg tror det er akkurat det hun er nå.. selv med tøffe timer i fødsel og Eirik på intensiv med lavt blodsukker. Hun strålte formelig gjennom meldingene..:)

Vi må bare glede oss.. og så tar vi det andre som det kommer... Avtale?? :))

Hei...

Jeg kjenner følelsen dere sitter med.. husker selv at jeg på en måte bare vil ha de ut.. på en annen side var jeg redd og grudde meg. men hør nå her jenter.. tvillinger er virkelig en stor lykke.. fødselen kan være tøff og tiden etterpå også.. men alt blir bare bedre og bedre. DERE KOMMER TIL Å KLARE TO SMÅ KJEMPE BRA.!! ta i mot hjelp, og ikke minst ta tiden til hjelp, når det er slitsomt tenk at de blir lettere å ha med å gjøre og dere blir super drevne!!

Jeg gleder meg jo veldig til det kommer flere nurk. Albert og Oskar gleder seg til å få mange tvilling venner ( og kjærester borte i gata her, moden mamma sine jenter)

Må bare si til alle hvis dere lurer på noe, eller bare har lyst til å prate med en som hadde en hard fødsel, slitsom tid men som nå koser seg hjemme med gutta, da er det bare å skrive til meg eller ringe..

lykke til

venter på nr 2 og 3.. stå på, dette klarer du. skal tenke masse på deg og gleder meg til å høre fra deg når henrik og oskar har kommet til verden.

Synes tiden går så innmari fort om dagen. I går kveld måtte jeg dobbeltsjekke hvilken uke jeg egentlig er i, og jeg hadde bomma med èn uke - altså en uke lenger på vei enn jeg trodde. Selv om det er leeenge til jeg skal føde, kan jeg godt sette meg inn i følelsen dere beskriver her oppe. Man blir så vant til å bare være gravid, liksom, og nå skal dere snart ha BARN...

Etter å ha truffet dere 2-3 ganger, har jeg bare fått bekreftet mitt inntrykk av dere som voksne, fornuftige og solide jenter. Dette kommer til å gå bra!!! :-)

(...sier jeg så tøff med lang ventetid igjen... blir vel min tur til å få hetta, også... :-)

Ha en fin dag i sommerværet!!!

Oj, det er sant...kanskje det var ditt siste treff, ja...ååå gud kjempespennende, da! Skjønner at du er stressa, misforstå meg rett. Men det er jo superspennende da! Jeg er like ambivalent selv, det ene øyeblikket tenker jeg at dette kommer ALDRI til å gå bra. Jeg og samboeren kommer til å være trette, sure og kranglete. Ender med at vi går fra hverandre... neste øyeblikk ser jeg for meg de to små som sikkert er nudelige. Tenk å få ha dem i armene... smelt... kommer til å bli sååå koselig. Så det blir vel en blanding tenker jeg. Du har jo fordelen av å ha barn fra før og vet litt hva du går til. Jeg er jo helt grønn.. :)

Masse lykke til, ihvertfall! Hold oss oppdatert, da!

Annonse

Hei sveis og takk for i går.

Fikk ett veeeldig bra første inntrykk av alt i går. Veldig koselig å se så mange vorderende tvilling mødrer. Jeg gleder meg til neste tvilling treff, og ønsker dere som ikke kommer neste gang LYKKE TIL. Det kommer til å gå kjempe bra. Håper på å få se dere også etter fødselen :o)

God kveld jenter og takk for all støtte! Det hjelper veldig å lese deres innlegg og jeg lover å klare dette flott og kun gledje meg! Mannen min har også forsikret meg om at dette kommer å bli helt topp og at vi skal klare dette sammen, og det føles ekstra godt.

Skal holde dere oppdaterte på hva som skjer her, det lover jeg. Blir litt enklere nå som mannen min i går kveld var og kjøpte en laptop til meg :) Så nå skal vi bare installere den og sen har jeg tilgang til disse siden hele dagen (ikke bare når han er hjemme) :)

Vi har jo termin på samme dag, hvis jeg ikke husker helt feil, så da er vi altså nr. to i forhold til termin på Oslotreff-deltakerne begge to. Det må jeg si, husker de første treffene jeg var på, da var det mange som var foran oss!

Men du, dette er jeg overbevist om at du og mannen kommer til å fikse helt fint! Når babyene først er der innbiller jeg meg at det meste løser seg selv. Problemene vi ser for oss nå er nødvendigvis hypotetiske, og dermed ikke mulige å løse i praksis. Eventuelle problemer som oppstår når babyene er der derimot, de har vi faktisk mulighet til å løse underveis, hvis du forstår hva jeg mener?

Blir neste treff tirsdag kl. 12 som vanlig, eller? Håper å få blitt med da!

Det var veldig hyggelig å se alle igjen på tirsdag. Jeg skjønner veldig godt hva du mener..plutselig så slår virkligheten deg i fjeset. Mange spør meg om jeg er klar for dette...hva svarer man på det?

Når kan man si at man er klar for å snu hverdagen på hodet? Aner ikke jeg! Jeg er jo førstamann i køen nå..hvis ingen sniker da:-) og det er bare 12 dager igjen til KS hvis alt går etter planen. Jeg og kjæresten min spør hverandre stadig "hva er det egentlig vi har begitt oss ut på?" ....problemet er vel at vi ikke veit hva vi går til. Vi er nå i allefall innstil på å ta alle utfordringene som måtte komme og noen ganger så tenker jeg at vi er uovervinnelige og dette kommer til å gå som en drøm. Andre ganger tenker jeg at hele verden kommer til å falle i grus...

men men..alt går jo og det er mange som har greid dette før oss og vi kan vel ikke være noe dårligere vi, skal vi vel?? :-)

Masse lykke til!!!

Kjære dere!

Jeg tror ikke vi blir klare jeg,selv om vi hadde gått 5 uker over termin:-)

Jeg var veldig klar for å bli kvitt magen og ubehaget,men samtidig skremt med tanken på hva som lå forran meg. Pluselig sitter jeg der med to nyyyydelige(om jeg får si det selv:-) små barn-og det føles som den naturligste ting i verden!

Hormonene svinger litt enda,og tårene kommer lett,men jeg er bare så glad for at jeg har fått oppleve dette!

Både Nicolai og Andrea ligger i lyskasse nå ,og jeg har sneket meg hjemom en tur før neste måltid. De får komme ut og spise hver 3 time.

De spiser godt,men vil ikke suge bryst,så jeg er blitt den melkekua med pumpe-og de får melka mi på flaske. Sånn vil det nok være for oss en stund framover.

Vi snakkes når jeg kommer hjem-

og dere: når jeg som ALDRI har skiftet en bleie klarer dette,så gjør dere det og:-)

Klem

Annonse

Hi, hi, ja det er da helt fint for meg å dele andre plassen med deg ;) Jeg husker også godt første treffene da jeg kjente meg ganske liten om magen og veldig uerfaren... men nå kan jeg i alle fall dette med å gå gravid - tror jeg :)

Du har sikkert helt rett, enklere å takkle reelle utfordringer enn hypotetiske!

Ja jeg tror det blir treff på tirsdag, men jeg får ikke vært med, så vi møtes nok ikke før de små har kommit ut. Kanskje vi skal se hvem som klarer å få dem ut først ;) Lykke til med dine, stor klem!

Ja tenk at du er først ;) Jeg har da ingen planer om å snike i køen, det gjør ikke en veloppdragen pike som jeg, hi,hi! ;) Vel, vel, det er vel ikke opp til meg kan jeg tro. Nå begynner jeg i alle fall å kjenne av både kynnere og mensmurringer så kroppen begynner nok å gjøre seg klar. Selv er jeg nok klar først når de ligger ved hver sin pupp.

Masse lykke til, til deg og!

Tenkte på annie72 når jeg skrev dette...

Og til Oslo-71: veldig godt å høre at du klarer deg strålende, at de små har det fint under omstendighetene og at man blir klar. Vi kommer sikkert å gjøre det helt glimrende alle man, kan ikke tenke meg annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...