Gå til innhold

Agnes = Senga.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreslo Agnes for mannen... "Nei, det blir jo senga baklengs det" - sa han... Det har jeg aldri tenkt på før, men var tydeligvis helt innlysende for han. Så da ble vel det navnet eliminert tror jeg.... Eller hadde dere bare blåst i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He He! Man går vel ikke rundt og tenker på hva alle ting blir baklengs, er vel mer enn nok assosiasjoner forlengs når man tenker på navn hihi..

Det ville jeg blåst i ja.

Skrevet

Har selv en datter som heter Agnes.

Har fått høre Agnes i senga noen ganger, men det plager verken oss foreldre eller henne. Det vil alltid være ett eller annet, og senga kan jo være et koselig sted :)

Men jeg liker bedre sitatet fra Brand:

"Agnes, min deilige sommerfugl, deg vil jeg lekende fange!"

Skrevet

Ville ikke brydd meg om det. Jeg tenker heller på Brand enn senga, for å si det sånn...Agnes er kjempefint!

Skrevet

Liker ikke Agnes. Og for meg så er Agnes i senga ganske så kjent, men det vil ikke dermed si at jeg tenker det hver gang jeg hører Agnes:)

Alle mennesker har jo ofte assosiasjoner til forskjellige navn..Slik er det!

"Alle" vil gjøre seg opp en mening ang navn uansett hva slags assosiasjon de har:)

Skrevet

Et relativt kjent begrep for de fleste gutter, og derav ikke populært hjemme hos oss. Jeg syntes det er et ok navn, men regner med at det får en booost nå med brand oppsetning på National og Maria Bonnevie som Agnes.

Skrevet

Les hele denne setningen baklengs da:

AGNES I SENGA

=)

Skrevet

Det eneste navnet jeg tror jeg ville brydd meg om hva er baklengs er Natas..... :D

Var en gang ei som syns det var så pent og sjeldent.. :)

Skrevet

Det hadde jeg ikke bekymret meg for. Det er et bra navn, men litt strengt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...