Klarforbarn Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei, jeg skal i bryllup og kunne tenke meg å ta et par røyk i den anledning, men ammer - kan jeg pumpe meg og kaste melken dagen etterpå og være trygg på at barna ikke får noe av stoffene i seg, eller lagres dette i melken over tid....noen som vet
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Denne er gammel, men.. Jeg røyker og ammer.. anbefalingen er å røyke rett etter ammingen slik at det går litt tid mellom røyken og neste amming. Kan ikke se at det er noe problem dagen etter da..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hei snifferen! Jeg kan ikkeskjønne hvorfor du vil utsette andre for slik dritt som sigarettrøyk. Kan du ikke klare å vente til du er ferdig å amme før du starter opp igjen? Jeg fikk min "tilblivende" å slutte mens hun gikk gravid og så lenge hun ammet. Deretter ville ikke jeg pålegge noen noe som helst men har nektet innerøyking siden barnet ble født. Ta hensyn og ingen blir brydd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå